Ik ging vrolijk bij C eruit
Jury zei wel dat ik dat volgende keer moest doen

Alsnog een 7 op dat onderdeel
Geniaal
Was ook me eerste proef op de pony en pony was heel bang (was wel buiten) was overigens niet me 1e wedstrijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

noekje schreef:Podverdorie waarom heb ik nooit zo'n jury!
Ik heb dit een keer andersom gehad. Mn proef ging echt vreselijk en daar kreeg ik ook terechte punten voor, maar het halsstrekken ging als enige onderdeel super goed. Toen ik het juryhokje inkeek kregen ze net koffie en van alles en keken ze niet eens. Toen kreeg ik een 5Waarschijnlijk dachten ze, nou met zo'n proef zal dat ook wel niet goed zijn gegaan.
En zowiezo, na het groeten.. ga ik altijd de ring uit haha en nooit nog naar A, heb er ook nooit iets over gehoord in de 5 jaar dat ik wedstrijd rijdt
Dat het dus neit gek is dat het een 7 was, omdat bij A de rijbaan verlaten er niet bij hoort
Volgens mij mag na het afgroeten gewoon een ander de baan in!

jury schreef:dat mag je ook geen aftrek voor krijgen.
na het groeten is de proef gewoon klaar en al ga je in de handstand de ring uit, ook daar kun je geen extra punten voor krijgen.
Ik heb ook wel eens een onvoldoende gekregen omdat mijn paard stil ging staan om aan zijn been te jeuken..
.sharon_quiz schreef:Gisteren was ik met een vriendin mee, zij moest een proefje rijden in verband met de jurycursus (L2). Haar laatste middendraf bleef ze doorzitten. 2 van de 14 hadden het maar gezien en daar een -1 voor gegeven.
kleinvosje schreef:sharon_quiz schreef:Gisteren was ik met een vriendin mee, zij moest een proefje rijden in verband met de jurycursus (L2). Haar laatste middendraf bleef ze doorzitten. 2 van de 14 hadden het maar gezien en daar een -1 voor gegeven.
Een -1? Dat klopt niet, als het als fout in het programma aangemerkt wordt, hoort het -2 te zijn. De meesten maken het cijfer gewoon lager, zoals het hoort volgens mij...