Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relaxed schreef:Of dat er iemand die bij de combinatie hoort vlak naast je auto gaat staan tijdens de proef, zodat ze lekker mee kunnen luisteren wat je zegt.. Afgelopen zaterdag had ik dat ook, dan gaat het raampje dus mooi ff dicht
KarinvdM schreef:Relaxed schreef:Of dat er iemand die bij de combinatie hoort vlak naast je auto gaat staan tijdens de proef, zodat ze lekker mee kunnen luisteren wat je zegt.. Afgelopen zaterdag had ik dat ook, dan gaat het raampje dus mooi ff dicht
Ik ga dus echt m'n ramen niet dicht doen, zeker niet met warm weer.
Een blik is vaak voldoende om ze een stapje terug te laten doen.

raket schreef:Geen probleem, maar als ik onbeleefd behandeld wordt laat ik niet over me heen lopen, ben geen deurmat, staat geen welkom op mijn hoofd hoor......

dan ga ik ineens heel anders rijden zodat het allemaal mis gaat
Maargoed, dat is een mening, en dan verschilt natuurlijk heel erg per persoon
raket schreef:Ik moest ook een keer betalen voor het toilet.
Toen heb ik aan de toiletjuffrouw gevraagd of ze even aan het secretariaat ging melden dat de jury van ring 5 even naar huis was om te plassen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoefde niet naar huis.....
celano schreef:inderdaad, een tientje bij het papier van hdet paard (tegenwoordig vaak in het paspoort) is voor de 'zegen'
de 'bedoeling' is dat bij elke verkoop hetzelfde briefje meegaat. bij onze Concordemerrie zit nog een ouderwets vijfguldenbiljet!
'