Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. (die kun je vinden onder de knop "post reply" links bovenaan het topic. 
Heb mijn kruit in het vorige topic verschoten.
En dat wist ik zelf niet eens totdat ik bij de jury kwam en die zei dat. Ze wist niet waar ze het vanaf moest halen (moet je toch weten als jury?). Maargoed omdat ze zo twijfelde zei ik nog : Maar we kunnen het wel hoor
En toen mochten we het over doen.
Uiteindelijk toch nog wel gewoon -2 gekregen zoals het ook hoort.
Chann schreef:Ik heb ooit een wedstrijd gereden op een manegepaard dat af en toe rare huppelsprongen maakte in draf, wat hij dus ook tijdens een proef deed. Commentaar: "Paard huppelt".
(láng geleden dat ik dit commentaar kreeg op een protocol, maar moest even wat omhoog halen om berichtje te plaatsen, gezien ik bookmarken vrij onhandig vind)
, ik keek altijd schuin naar beneden, vandaar. Heb ik me na die opmerking wel afgeleerd.
Martie schreef:Simmie, ik heb op post reply geklikt maar kan niks vinden waarmee ik een stipje kan zetten.
Sorry dat ik nu ook weer vervuilend bezig benHeb mijn kruit in het vorige topic verschoten.
Ze was helemaal blij! Vond het wel een leuk moment haha!
" smit_ilse schreef:Heb ooit is op mn protocol gehad dat ik mn tong naar binnen moest houden voordat ik hem eraf zou bijten.

lach je een keer is het nog niet goed haha.
Stond er: Het paard kan niet DOOR het hek...