Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Suzanne F. schreef:Eehm ja maar ik bedoelde niet de opleiding vanaf LT.
saden schreef:JB ik ga hem ook doen als ik uitgekozen word.
Dus misschien wel samen!
(Z2 debuut in Bedum?? Spannend. Ik ben er ook, M2 voor het eerst....)
Ziolette schreef:Sluitingsdatum is ergens in september, ik ben nu bezig met een motivatiebrief, motivatie genoeg maar nu nog duidelijk en netjes verwoorden.
saden schreef:Dan ga ik er maar van uit dat ik geen kans heb.
Maar we zien het wel.
Ik heb de papieren wel gekregen maar mijn vriend heeft alles weggegooid...
KarinvdM schreef:Ik heb dan waarschijnlijk beide keren geluk gehad Caroline, ik heb me voor de IL en de IM cursus maar één keer hoeven opgeven.
saden schreef:Ja die brief...
Drama. Ik heb wat op papier gekregen.
Ik heb het getypt en niet weer overgelezen anders blijf je aan het strepen en veranderen!
caroline78 schreef:Ik heb orun, Mas, springjury, Z2 dressuur. jonger dan 30, meerdere paarden tot Z1 gereden maar niet gestart.
Het probleem volgens drente is dat er teveel zich opgeven. Vorig jaar 13 terwijl er maar 6 door mogen en het jaar ervoor volgens de bond 26. Dan is de kans kleiner dat je er bij zit.
Ik weet niet of je mag opgeven voor een andere provincie als er daar weinig zijn die mee willen doen. ik ben benieuwd of het dit jaar wel lukt...
Suzanne F. schreef:Waarom zou je zakken Karin??
Suzanne F. schreef:Eehm ja maar ik bedoelde niet de opleiding vanaf LT.
just_bassie schreef:Mijn moeder heeft zich ook maar 1x op gegeven en was ook meteen beide keren uitgekozen.
Ik weet niet of er ook nog mensen zijn uit Friesland, maar het kan zijn als je een vrouw bent en vrij jong bent dat ze je niet uit kiezen omdat je nog wilt samenwonen,trouwen en kinderen krijgen..Het is echt gebeurd(dit was dus wel geselecteerd door de friesebond)
judithh schreef:Suzanne F. schreef:Eehm ja maar ik bedoelde niet de opleiding vanaf LT.
LT-jury's jureren ZZ-licht t/m Prix st George
Linda_E schreef:Ja Friesland hier![]()
Ik hoop niet dat ze kijken naar hetgeen jij hierboven verteld, ik voldoe aardig aan die criteria.....kom uit regio Friesland, ben vrouw en jong.
1 voordeel, ik woon al samen dus daar zullen ze geen last van krijgen![]()
Maar ze kijken ook wel naar prestaties, ORUN opleiding, je motivatie en andere ervaringen in de hippische wereld. Die criteria voldoe ik dan ook goed aan, ach ik zie het wel! Hopelijk word ik ook gekozen
saden schreef:Maar wanneer ben je actief ruiter?
Fitzroy schreef:Hmmm ... deed ik ten tijde van de M-cursus ook niet.