Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daar ben ik eerlijk in, ik heb een haflinger die écht niet ruim is en daar zijn we hard mee bezig, hij stapt nu 1 hoef over. Dat vind mijn instructrice (Petri Bax) gewoon een 6 óf 7 en daar zijn wij tevreden mee
!

Stravero schreef:@ Storm76: Ben het helemaal met je eens over in de krul trekken en impuls. Ik rijd liever ontspannen en dat hij niet met kin op de borst loopt maar wel lekker door de nek. Ik zou niet weten hoe ik dat filmpje erop zet dus kan niet. Maar ben het wel met je eens over de gangen, maar ze mogen mij ook best 3 6-en geven want hoger is het ook niet![]()
Stravero schreef:@ maresie: Middendraf krijg ik meestal 8en en 9ens want kan de mijne super, uitgestrekte stap is voor hem erg moeilijk. Bij de middendraf zit iedereen altijd "Oooooooh" . Filmpje komt er niet, want weet niet hoe

.
).

!Stravero schreef:@ Nadya: Ben het volledig met je eens, en we gaan door tot het Z dus er zit waarschijnlijk (als we veel van deze jury's tegenkomen) nog een lange weg voor ons, en ik heb alle tijd en écht geen haast

Stravero schreef:@ runningkawa: De mensen vonden dat ík hoger moest eindigen, niet hun. Hun vonden de 2e en 3e plaats niet eerlijk, dat paard liep steeds met zn hoofd te slaan omhoog?
Ik snap wel dat alle jury's anders jureren, maar er zit écht geen 20 punten verschil tussen 2 exact dezelfde proeven, deze gingen zelf 3x zo goed
@ Rijan_: HahahaDat kun je dan beter hebben
@ daffodil: Het filmpje staat op papa's en mama's pc, en is te groot om door te sturen en we weten geen een van allen hoe het werktHet wás een oneerlijke jury, als 5 van de 7 mensen loopt te miepen dat ik bij de 1e 3 hoorde, dan klopt er toch écht iets niet hoor
@ runningkawa: Ja, dat snap ik ook wel. En over de wissel: Dan vonden ze hem zeker mooi?Ik had pas ook een 6 terwijl mijne wissel deed in de contra.
Stravero schreef:@ WenK: Ja, maar dan hoeft de jury volgens mij toch niet zo oneerlijk te doen, ik vind het echt niet moeilijk om laatst, enalaatste of 25e te worden. Maar het moet eerlijk gaan en niet haflingers afrekenen, wij doen óók ons best om een nette proef neer te zetten en dat moet de jury even gaan inzien.
Als we daar aan komen horen we altijd:"Ohnee, dat meisje met die haflinger is er weer, we kunnen net zo goed meteen weer gaan"
Dan denk ik, OMG, jullie hebben een goede instelling 

! runningkawa schreef:Maar als meer mensen zeggen dat de punten raar waren ligt het toch al niet aan dat je een haflinger hebt?
Of begrijp ik dat nu verkeerd?
van mensen die altijd maar vinden dat als een keer slecht punten hebben gelijk roepen dat de jury niet van haflinger e.d. houd in de ring... Als je wel goede punten hebt dan roep je toch ook niet dat de jury gek op haflinger e.d is???