KarinvdM schreef:Al die mannetjes van 50+ die al 25 jaar alleen B en L jureren en al jaren zelf niet meer rijden mogen ze er van mij ook uit wippen.
En de vrouwtjes van mij ook

Maar idd mensen die al jaren zelf niet meer rijden huppa eruit.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Al die mannetjes van 50+ die al 25 jaar alleen B en L jureren en al jaren zelf niet meer rijden mogen ze er van mij ook uit wippen.

KarinvdM schreef:Ze hoeven er van mij niet allemaal uit hoor, ik ken ook juryleden die niet meer rijden en die prima juryleden zijn.
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:Ze hoeven er van mij niet allemaal uit hoor, ik ken ook juryleden die niet meer rijden en die prima juryleden zijn.
Als die ouwe jury's eruit moeten, wordt het daarnaast nog knap lastig om je wintpunten te rijden.
Dat jonge grut is namelijk zwaar gefrustreerd eeuwig Z1 amazone en peinst er niet over om af en toe even een oogje dicht te knijpen onder het motto "bij mij deden de jury's dat ook niet"........
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:Ze hoeven er van mij niet allemaal uit hoor, ik ken ook juryleden die niet meer rijden en die prima juryleden zijn.
Als die ouwe jury's eruit moeten, wordt het daarnaast nog knap lastig om je wintpunten te rijden.
Dat jonge grut is namelijk zwaar gefrustreerd eeuwig Z1 amazone en peinst er niet over om af en toe even een oogje dicht te knijpen onder het motto "bij mij deden de jury's dat ook niet"........

schreef ik vaak de Z2 bij de paarden bij een imo goed gerespecteerd jurylid, hij zei altijd, als je een zes geeft geef je eigenlijk aan dat je het niet goed gezien hebt. Dit is bij mij wel erg blijven hangen moet is zeggen, ik rij liever 8en en 9ens als iets correct wordt uitgevoerd, en 2en en 3en als het bagger gaat. ipv 5jes en 6jes. 1978 schreef:Als we alle niet rijdende jury's eruit gooien wordt het wel erg lastig om nog een jury te vinden...

als het in het noorden was dan kan het niet. Maar hier in de kring loopt er precies zo een rond!
zeker niet als je al een uur in z'n hokje in de brandende zon zit. Dat ze je alsnog laat starten terwijl ze denkt datje je inentingen niet goed hebt, vind ik dan al erg aardig, want dat zou dus absollut niet mogen, dat is het hele idee van de entingen.
jury schreef:Als ik denk dat er iets niet klopt aan de papieren vraag ik altijd aan de ruiter/voorleester waar dat onderdeel volgens hen staat in het paspoort. Als zij het dan wel kunnen vinden, sta ik wat minder voor paal.
Het arrogante gedrag van deze jury is wat mij het ergst stoort. Wie denken dit soort juryleden wel dat ze zijn.
Ik had er laatst ook 1.
Je kon niet om de ring rijden dus mag je in de ring (M) voordat je proef begint. Ik was de 2e combinatie en hoorde via de ringmeester dat je van de jury niet in de ring mocht.
Ik had dus even de tijd om mijn acties te overdenken, had mijn winstpunt niet echt nodig dus..... ik ben gewoon de ring in gegaan.
Komt mevrouw het hokje uitstormen, "mevrouw wilt u niet de ring betreden voordat ik het zeg". Hokje weer in boem deur dicht.
Ben ik voor het hokje gaan staan. Al balend kwam ze op hoge poten weer het hokje uit en gaf duidelijk te kennen dat de ring niet verkend mocht worden. Ik kon nog net aangeven dat dit volgens de reglementen knhs wel mocht en dat ik op jong paard zit en het toch nooit de bedoeling mocht zijn om hierdoor met veel spanning de ring door te moeten sturen. Ging ze me toch tekeer en het kwam er haast op neer dat ik mocht vertrekken.
Ik had me eigenlijk voorgenomen niet te zeggen dat ik ook jury was maar dit was op een gegeven moment echt nodig om toch nog mijn proefje te kunnen starten. Daarna dimde ze een beetje in (wat een ruggengraat heb je dan).
Al lachend begon ik aan mijn proef wetende dat als deze niet super zou zijn ik zeker geen winst zou hebben.
Toch vond ik dat ik een statement moest maken en dat zal ik ook blijven doen. Ze moeten tenslotte niet denken dat ze God zijn.
Ik roep dan ook iederen op om de betreffende jury op een correcte manier op dit soort gedrag aan te spreken. Wij, ruiters en amazones hoeven dit soort arrogant gedrag gewoon niet te pikken.