Vaste prijs voor juryleden???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_10_

Re: Vaste prijs voor juryleden???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:01

Zal je zeggen, als het terrein echt (te) blubberig is vertik ik het om daar met mijn (nette) auto wagen doorheen te crossen.
Dan zetten ze daar maar mooi een auto van iemand van het secreatariaat neer! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:55

CGJ12 schreef:
Relaxed schreef:
Ik krijg idd alleen vast nog wel het probleem dat ik niet bij de ring kan komen Clown Maar das niet mijn probleem Knipoog

Keep on dreaming. Jij jureert nog niet lang begrijp ik.

Ze zorgen maar dat ik bij de ring kom, in die zin niet mijn probleem Tong uitsteken Pakken ze maar een trekker ofzo Knipoog En 10 euro extra voor de wasstraat Clown

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:06

_10_ schreef:
Zal je zeggen, als het terrein echt (te) blubberig is vertik ik het om daar met mijn (nette) auto wagen doorheen te crossen.
Dan zetten ze daar maar mooi een auto van iemand van het secreatariaat neer! Clown

Mijn idee ook Clown heb 1 keer vast gestaan, heeft 2 uur geduurd voor ik los was, doe het niet meer

Zelf vind ik een envelop die al gevuld is met geld ook niet echt heel vriendelijk voorkomen, echter vaak is het zo dat verenigingen alvast vtv berekenen en dit bijv in een schriftelijke bevestiging versturen, hoeveel km je ongeveer gaat maken etc.