Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en zij zou mijn merrie dan wel even vasthouden. Toen ik terug kwam zat ze er op
Het is bij mij overigens nog maar 1 keer gebeurd in de 4 jaar dat ik inmiddels rij met deze merrie. Niet omdat we zo goed rijden maar we hebben maar 1 keer écht vast gezeten.
)
juval schreef:laat jij je instructrice wel eens op je paard?
Ik heb een vrij moeilijk paard (vind ik zelf) en ik zou het best eens prettig vinden om eens iemand anders (die er meer van kan dan ik) er op te zien, of het aan mij ligt of aan mijn paard.
Het is natuurlijk de combinatie van mij en mijn paard die moeten gaan werken uiteindelijk, dat snap ik wel.
Ik heb het nog niet direct aan mijn instructrice durven vragen of ze het op mijn paard dan even voor wil doen in de les... op de hints gaat ze nog niet in.
is het raar om je instructrice te vragen om je paard te proberen? om ze te laten voelen wat jij als ruiter voelt? of is dat wel gebruikelijk?
min. 1 keer per week, hij brengt mijn paard ook uit 

Helaas kwamen we vrij snel hierna erachter dat mijn merrie het lichamelijk gewoon niet aan kon...Corellaa schreef:mij intructeur rijd op mn paardmin. 1 keer per week, hij brengt mijn paard ook uit
hij weet nl beter wat hij moet doen als ik
eind van het jaar zal ik er wss zelf mee gaan starten!