Pauze's voor de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: Pauze's voor de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 10:30

supertammy schreef:
Hoe weet je dan dat die niet op komt dagen bij grote concoursen zonder ringmeester Knipoog
Een groot concours hier heeft maar 4 ringen en iedereen kent iedereen.

Hihii dat is weinig, een gemiddeld concours heeft hier 20 banen, grotere wel 30 of meer (verdeeld over meer dagdelen) Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 10:42

Pfoeh, een gewoon concours heeft hier al 5 ringen (met 30 man of meer in een ring). En dan heb je dat in de ochtend, en ook nog eens in de middag. Een groot concours heeft makkelijk 10 ringen (ook ochtend en middag). En dan nog 4 springparcoursen erbij.
Bij dressuur is er nooit een ringmeester, die heb je alleen bij het springen.

Vorig jaar had ik er bij de DL2 33 in de ring, zonder pauze.

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 16:11

Ik ben het met Liek_ eens... Juryleden zijn verschrikkelijke moeilijk om te krijgen. Je belt je helemaal het heen en weer voor je de boel georganiseerd hebt. Dus ik denk dan altijd maar als we er nu goed voor zorgen dan komen ze misschien de volgende keer graag weer bij ons. Dus dat houdt in pauzes in de rubrieken en daarnaast onbeperkt eten/drinken en wat ze maar willen.

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:32

Mis ook vaak de pauzes tussendoor. Heb de laatste tijd geregeld ringen van 30 deelnemers zonder pauze. Als er dan óók nog op tijd gestart wordt, en er 7 minuten per deelnemer staan ingepland, dan durf je inderdaad je plaspauze haast niet meer te nemen; dan loop je nl. direct wel een héél eind achter.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:38

Afgelopen zaterdag heb ik gejureerd op een wedstrijd, ik had 31 pony's (B) en op mijn vraag of er geen pauze was ingelast, haalde men de schouders op van, tja zal wel niet dan. Nou sorry hoor, maar vind dit echt niet kunnen! Moest echt ff naar de wc, maar duurde toch ongeveer 10 minuten voor ik weer terug was, als ze nou gewoon een pauze van 1 combi hadden ingelast was er geen enkel probleem geweest. Jammer!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:56

Pff, 31 B-pony combinaties is al niet mis, laat staan dat je niet eens even naar het toilet kan. Ik vind B-pony's toch het moeilijkste om te jureren.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:57

Storm76 schreef:
Pff, 31 B-pony combinaties is al niet mis, laat staan dat je niet eens even naar het toilet kan. Ik vind B-pony's toch het moeilijkste om te jureren.

Ja ik was ook niet echt blij en dat is zacht uitgedrukt!

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:04

Heb je er wel wat van op het evaluatieformulier van de KNHS gezet? Ik heb dat de vorige keer wel gedaan, ik weet niet of het helpt, maar dan krijgt de KNHS in elk geval een signaal.