Tegen de hand komen is dan echt niet meer goed.
En omdat ze nog wel ontspanning heeft voor de rest is het ook een 5...anders zit je al snel op een 3
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sjanetje schreef:welke jury wat dat dan? Of mag je geen namen noemen???
beetje flauw van haar hor !
Kan ook een jury die zei al, bij mij rij jij geen punten die persoon zat toen nog niet eens op zijn paard.. resultaat een mooie proef en geen punten !

nikki160287 schreef:sjanetje schreef:welke jury wat dat dan? Of mag je geen namen noemen???
beetje flauw van haar hor !
Kan ook een jury die zei al, bij mij rij jij geen punten die persoon zat toen nog niet eens op zijn paard.. resultaat een mooie proef en geen punten !
Haha laat me niet lachen! Geef me 1 goede reden waarom een jury dat zou doen, haha! Wat een excusen hebben mensen toch af en toe om slechte punten te verklaren! Haha zelfkennis is belangrijk

riekSter schreef:Jullie kunnen inderdaad niet weten of zien hoe de proef is gegaan, maar ik ben zelf niet achterlijk ... Ik weet heus wel hoe een paard een nette proef moet lopen
riekSter schreef:(dat zij dus meer van mijn paard weet)

anders had ze je daar ook lager gegeven.
riekSter schreef:Krijg ik als antwoord terug jouw paard mankeert iets. Ik zeg: nou ik rijd zo gewoon nog een keer.

ifever schreef:Het nadeel van een jury is, is dat ze alleen die 5min proef zien, en ze dus niet goed kunnen in schatten of je een moeilijk, of een wat makkelijker paard hebt. Hun zien die 5 min, en weten hoe het er ongeveer uit moet zien, je jij moet dat er uit proberen te rijden. Hun kunnen niet zien dat het jou bloed, zweet en tranen heeft gekost.

nee heb zo tussen door ook zitten kijken (was met die zwarte shetlander mee) maar vond het er voor wat ik kon zien netjes uit, vind nu wel jammer dat ik je proeven niet gezien heb. 
riekSter schreef:Het ging er bij de 2e proef gewoon echt niet om wat ik liet zien ...
En we waren er zeker klaar voor, alleen linkergalop deed ze heel vervelend. In de 2e proef ging dit heel goed.
En net niet winst rijden is wel wat anders dan als je proef echt ondergewaardeerd wordt, met commentaar (verzet) wat echt niet zo was, en een jury die niet met je wilt praten (zegt toch ook wel weer wat over de jury)
En paard heeft impuls zat