nou ik heb laatst geschreven bij een jury die L1 jureerde, diezelde jury kwam ik diezelde jury starte die zelde dag bij mij in de B, het jureren was al slecht, en zeker voorgetrokken voor een aantal bepaalde personen. en het rijden is nog slechter,
ik snap dus werkelijk niet hoe zo`n persoon jury kan worden.
een middendraf die onregelmatig is wordt door haar beoordeeld met een 7. een paard wat erg netjes halsstrekt mag blij zijn met een 5, een paard wat gaat sloffen met losse teugels krijgt een 7 en zo kan ik wel even doorgaaan.
van mij mag er dus zeker strenger geselecteerd worden, er waren niet veel mensen die klaagden hoor, er hadden er maar 2 geen wp, waarvan ik bij zeker de helft grote vraagtekens had,
heb dit overgens ook laten blijken aan jury dat ik haar in verhouding met het nivo van sommige deelenemers erg soepel vond jureren,
waarvan een ook een jury was en echt slecht reed, en gewoon 10 minuten heeft lopen rondrijden voor hij starte, haar reactie tegen mij was, ja hij is een jury ik kan hem nog wel eens tegen komen, dus laat hem maar even.
mijn oren stonden gewoon te klapperen.
Gezien haar rijnivo later snapte ik haar wel, zo hoopt ze ook de puntjes denk ik bij elkaar te sprokkelen of zo.