yvonnepuntnl schreef:Wat bedoel je met "afbreken" en "ook nog beloond"worden?
Nou paarden die afbreken in de zijgangen worden dus zeer onregelmatig in de zijgangen. En voor deze zijgangen dan ook nog voldoendes krijgen dat wil ik er mee zeggen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yvonnepuntnl schreef:Wat bedoel je met "afbreken" en "ook nog beloond"worden?
yvonnepuntnl schreef:Een paard dat zeer onregelmatig is, hoort een 4 voor dat onderdeel te krijgen. Kan me niet voorstellen dat een "zeer onregelmatig" paard met ook nog eens onvoldoende lengtebuiging een voldoende krijgt.
Ik neem aan dat alle juryleden dat met mij eens zijn.
.Timmie2000 schreef:yvonnepuntnl schreef:Een paard dat zeer onregelmatig is, hoort een 4 voor dat onderdeel te krijgen. Kan me niet voorstellen dat een "zeer onregelmatig" paard met ook nog eens onvoldoende lengtebuiging een voldoende krijgt.
Ik neem aan dat alle juryleden dat met mij eens zijn.
Daar ben ik het meeeens dat het een 4 zou moeten zijn, maar het gebeurt echt nog regelmatig dat een paard wat geen lengtebuiging heeft en wat dan ook nog onregelmatig word in de zijgangen toch met winst naar huis gaat.
yvonnepuntnl schreef:Wij hadden vanochtend in het Z2 ook nog een paard met een 1, toch nog een winstpunt.
Zelfde gebeurt vaak in het L2; twee 4-en voor het wijken en toch een winstpunt.
Dat is een fout die veel gemaakt wordt: mensen zien iets in een proef dat helemaal fout gaat en hebben meteen een oordeel klaar. Naast dingen die niet goed gaan, gaan er ook veel onderdelen wel goed en worden de mindere punten gecompenseerd door betere.
Citaat:28 Stap
29 Draf
30 Galop
31 De impuls en verzameling
32 Het rechtgerichte, ontspannen en in aanleuning gaande paard
33 De houding en zit van de ruiter/amazone
34 Rijvaardigheid en het effect van de hulpen
yvonnepuntnl schreef:Citaat:28 Stap
29 Draf
30 Galop
31 De impuls en verzameling
32 Het rechtgerichte, ontspannen en in aanleuning gaande paard
33 De houding en zit van de ruiter/amazone
34 Rijvaardigheid en het effect van de hulpen
dan heb ik wel is gehoord van mensen met nog meer verschil maar in deze rubriek was ik de enige met zo'n belachelijk verschil...