Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zat laatst bij een jury en die gaf voor een paard dat 30 knotjes had en met witte elastiekjes een 9
Ik vond het zo lelijk, maar goed mijn voorkeur gaat dan ook uit naar dikke knotten zonder elastiek 
En als je dan anderen ziet met van die ongelijke knotjes enzo

Kit_for_ever schreef:Als je in het L2 verschijnt met je pony, mag je verwachten (vind ik) dat de ruiter serieus met de wedstrijden bezig is, en dus ook met haar training daarvoor. Als je dan een pony hebt die idd verkeerd in weide-conditie en niet in wedstrijd-conditie vind ik best dat je daar op afgerekend mag worden.
J0sef1entje schreef:Waarom zit een pony te dik in zijn vacht? Als hij zomer en winter buitenstaat, kan hij maar beter flink in zijn vacht zitten. Als die dikke vacht er schoon en glanzend uitziet, zie ik niet in dat je daar bij de verzorging op afgerekend kunt worden.
Kit_for_ever schreef:Als je in het L2 verschijnt met je pony, mag je verwachten (vind ik) dat de ruiter serieus met de wedstrijden bezig is, en dus ook met haar training daarvoor. Als je dan een pony hebt die idd verkeerd in weide-conditie en niet in wedstrijd-conditie vind ik best dat je daar op afgerekend mag worden.
Ze is ook geen echte teddybeer om te zien.
Ze is ook geen echte teddybeer om te zien.
[/quote]

Maar bij de meeste wedstrijdruiters die ik spreek, staan de paarden alleen in de zomer buiten. Sowieso als paarden op een pensionstal staan, staan de paarden in de winter meestal binnen. mammaslamma schreef:Raar dat degene die die onmogelijke opmerking maakte over zogenaamde weideconditie, nu niet meer reageert.........
Kit_for_ever schreef:mammaslamma schreef:Raar dat degene die die onmogelijke opmerking maakte over zogenaamde weideconditie, nu niet meer reageert.........
Ik Hoef er echt niet meer over in discussie te gaan. Ik blijf gewoon bij mijn standpunt.