mammaslamma schreef:Ik verval in herhaling, maar mijn zweep was 1.10, dus correcte maat.............
Volgens mij weet je als jury zijnde ook niet echt van de hoed en de rand, eerst geef je -1 en nu ga je alweer naar -2, wel duidelijk blijven he, jullie moeten het goede voorbeeld geven.........
Je zweep was kapot, dus niet in orde. Het zou je dus aftrekpunten op je verzorging hebben KUNNEN kosten.Daarbij heb je GEEN -1 gehad, aangezien die in het tweede vakje NAAST de gewone punten komen te staan.Nu heb je een jury gehad die geen tijd (?)heeft gehad om je zweep op te meten, en geeft het als aanwijzing mee dat je zweep dus ergens discutabel is. Nog erg netjes lijkt me.Het is daarbij NIET ALLEEN aan de jury dat we de reglementen kennen, die horen de deelnemers ook te weten. En ik geef toe dat juryleden ook niet alles uit hun hoofd weten, en ook wel eens in een twijfelgeval komen, maar daarvoor hebben wij ook altijd het reglement bij ons.
Nu wel duidelijk?
Maar dit deed hij voor de proef gestart werd zodat degene met te lange zweep alsnog zweeploos de proef konden rijden en dus geen minpunten opliepen.