Hoe laag punten in de B

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Hoe laag punten in de B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:43

Het zou fijn zijn als TS wat meer info gaf Haha! omtrend de situatie etc dan kunnen wij ook een betere vergelijking maken

Zelf vind ik 3x een 0 wel erg overdreven laag. (hoeveel punten had je nog) Clown

xlovelifex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:27

studiemiep schreef:
Het zou fijn zijn als TS wat meer info gaf Haha! omtrend de situatie etc dan kunnen wij ook een betere vergelijking maken

Zelf vind ik 3x een 0 wel erg overdreven laag. (hoeveel punten had je nog) Clown

idd een 0 mag toch alleen als er niks getoond is en als het dus wel getoond is moet er toch wel een wat beter cijfer staan Bloos

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:31

Vorige week was ik toevallig nog stomverbaasd toen ik 2 coupons naast elkaar hield. 1e proef brak hij er 2 keer uit en ging dus 2 onderdelen de soep in. Verder was het een nette proef zonder grote fouten. Ik kreeg voor die 2 onderdelen iets van een 2 maar verder stonden er véél 4en en een paar 3en. Voor mn binnenkomen (keurig netjes, rechtgericht, ontspannen, niks aparts) kreeg ik een 4. Voor het rechtgerichte, ontspannen en in aanleuning gaande paard kreeg ik in proef 1 een 4 en proef 2 een 8! Dat vind ik persoonlijk een té groot verschil met elkaar. Hij brak wel 2 keer uit, maar dat was binnen no time ook weer onder controle. Ik reed nog 150 punten in de 1e proef, 193 en een eerste plaats in de 2e proef.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 19:57

Sorry voor de late reactie.
Ze is keurig waar het moest aangesprongen maar wel in de verkeerde galop, dat heeft ze niet doorgehad en heeft dus alles in de rechtergalop gereden. de grote volte is wel netjes gereden en ook het terugnemen naar de arbeidsdraf gebeurde op een nette manier en op de goede plaats. Ik wil ook echt niet zeggen dat ze voldoendes voor deze oefeningen had moeten hebben, ze zat tenslotte nog steeds in de verkeerde galop maar een nul geeft aan niet getoond terwijl ze de oefeningen verder wel netjes reed.
Ze heeft 163 punten gekregen in deze proef, die verder wel netjes gepunt werd.
treuren doen we zeker niet, ze heeft in de 2e proef 183 gereden ( en ook daar ging de linkergalop fout maar dit keer probeerde ze wel te corrigeren) en een winstpunt was wel het laatste dat we van een 1e wedstrijd met 2 stresskikkers verwacht hadden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:01

Ze heeft de linkergalop niet getoond.
De volte is zover ik weet een ander punt en ook het terug komen in de draf.
Nu vind ik in de B een 0 wel erg streng, zou haar iig een ount geven voor voorbij het juiste bordje komen Lachen
Maar ze kan geen punt krijgen voor de galop, die is niet getoond Lachen
En een gemiddeld cijfer samen met de volte geven kan ook niet, omdat die al gepunt word op een ander onderdeel

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 20:07

Maar ze heeft dus ook voor de volte en voor het terukomen naar de draf een 0 gegeven, niet alleen voor het aanspringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:12

Ow zo...sorry voor mijn blondheid...
Nee dat kan imo echt niet.
Ondanks de verkeerde galop heeft ze wel een volte gereden en ook terug gekomen in draf.
Dat je daar geen 8en voor krijgt omdat het verkeerd is snap ik, maar zeker geen 0.
Nee dat is echt belachelijk

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 20:35

Blond valt wel mee ........ ik was ook niet heel duidelijk.

MeligeKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 07:48

Ik vind het belachelijk.

Er wordt sowieso véél te streng gerekend in de B.

Ook in de L1 mogen ze nog wat minderen.

Bij L2 komt het 'echte' werk pas.

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 08:00

als ze zelf niet door had dat ze in de verkeerde galop zat en dus het hele galopstuk 'verkeerd' heeft gegaloppeerd dan is het terecht dat ze voor de linkergalop een 0 heeft gekregen,d ie heeft ze namelijk niet getoond. Dat ze vervolgens op de volte ook een 0 krijgt snap ik niet, ze heeft de volte wel getoond toch? Weliswaar in verkeerde galop dus niet voldoende, maar een 0 is onterecht. Ook voor de overgang naar draf.