Thanks!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: Thanks!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 13:40

Eergisteren nog geschreven bij een jurylid, erg fijne kerel, had mijn autosleutels laten liggen in zijn auto, hij kwam ze vrolijk even terug brengen.

Over het algemeen heb ik wel leuke jury's gehad, een tijdje geleden werd ik elke keer afgebrand omdat mijn paard helemaal scheef liep, toen was ik helemaal down, thuis deed ze het maar heel af en toe, maar op wedstrijd... De volgende proef had ik een andere jury, die zei dat ze zag dat mijn paard ergens pijn had en heeft ons het nummer van een osteopaat gegeven, daar hebben we toch veel meer aan, nu gaat het weer de goede kant op.. Die osteopaat heeft echt veel baat gehad, te samen met een nieuw zadel komen we straks weer fris en fruitig aan de start.

Maar inderdaad petje af voor de juryleden, ze krijgen zoveel gezeur over zich heen, terwijl iedereen altijd maar vergeet dat het ook vrijwilligers zijn die hun vrije tijd opofferen voor de paardensport.

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:35

Goed initiatief van de TS!
Ik ben het er helemaal mee eens, er wordt altijd ontzettend veel geklaagd over juryleden, terwijl we zonder hun geen wedstrijden kunnen rijden.
Bedankt!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:57

Ik ben zelf jury en vind dit ontzettend leuk om te lezen, meestal is het inderdaad andersom.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:33

Ik post ook even mee!
Tot nu toe heb ik het altijd wel goed aangevoeld. Puntje ja of nee. Soms zat ik er net naast. Dan ging het wel oké, maar.. winspuntwaardig..?.. hmmm twijfelgevalletje!
Ik vind de jury's die ik tot nu toe gehad heb wel eerlijk gejureerd hebben Haha! Nu start ik ook nog niet zo lang, en... met een draver!! Haha!
Had vandaag op mijn protocol staan: 'gaat wel wat hard', en daar moet ik dan wel om lachen, want het is ook zo. puntje om aan te werken!

Petje af hoor, juryleden, zonder jullie blijven wij gewoon rondhobbelen, ipv lekker op wedstrijd te kunnen! Haha! Haha!

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:44

een paar jaar geleden mocht ik op brabants kampioenschap, bij 1 jury 180 punten en stond ik eerste, bij een ander heel veel punten minder.. en nog had ik geen prijs dat vond ik echt zo stom! maar die jury die mij 180 gaf vond ik goed:P

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:47

De meeste juryleden zijn best oke, al zitten er ookwel wat vreemde pipo's tussen, commentaar klopt meestal prima en drukt je weer even op de feiten.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:46

Het is toch bijzonder dat die mensen vrijwillig een dag lang kijken naar hoe andere mensen rijden, en daar ook nog zinnig commentaar op kunnen geven! OK dan! Ik heb nog nooit een jurylid gehad dat níet rechtvaardig jureerde, zelfs hele lieve juryleden die bijvoorbeeld toen ik een proef in middengalop reed (pony vond het allemaal érg eng) voor regelmaat van het tempo een 10 gaf Vork Terwijl iedereen begrijpt dat dát niet helemaal de bedoeling is. Echt, bedankt!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:04

Ik ga er altijd vanuit dat zowel de juryleden als de ruiters voor hun plezier naar de wedstrijden toegaan. Ik kan gelukkig met de meeste juryleden er goed over praten als er wat mis gaat/is en probeer dat dan de volgende keer te verbeteren. Ook over de dingen die goed gaan gelukkig.

Ik vind dus de meeste juryleden wel aardig en niet alleen als ik een winstpunt haal. Van de zomer veel wedstrijden gereden en dan heb ik toch bewondering voor de juryleden die in of voor de auto in de brandende zon zitten en dat een paar uur lang.

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:41

Ik ben het met jullie eens hoor, veel respect voor deze mensen die in de zomer weg zitten te zweten en in de winter met de ijspegels aan de neus in het hokje zitten te klunen!
Vind dat de jury vergoedingen ook wel een wat omhoog mogen, als je ziet dat je tegenwoordig 8 euro betaald per proef!!!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:51

8 euro per proef moest afgelopen weekend 10 euro per proef betalen
wordt echt steeds gekker

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 00:54

Mijn jury dit weekend was ook erg lief. Het was de eerste wedstrijd voor het paard dat ik reed, dus alles (letters, ketting, jury tent, etc) was natuurlijk verschrikkelijk eng en dat uitte zich in veel spanning, en af en toe een paar pasjes zijwaarts.

Toen ik klaar was gaf de jury me een complimentje dat ik hem er zo netjes doorheen gereden had. Ze kon zien dat hij alles erg eng vond, maar ze zei dat ik correct gehandeld had en dat hij zich (daardoor) aan het eind van de proef begon te ontspannen. Haha!

Lietjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:21

Ik rijd nog niet heel lang wedstrijden, maar merk wel dat er mensen genoeg zijn die hun fouten zoeken bij de jury's, terwijl ze beter eens goed naar zichzelf kunnen gaan kijken. Ik kijk tot nu toe altijd gewoon op mijn coupon, naar wat ik kan verbeteren. Daar ga ik dan extra tijd aan besteden en hopen dat het verbeterd. Clown Natuurlijk staat er wel eens iets op waar ik het misschien niet mee eens ben, maar het zal die dag dan wel niet zo goed gegaan zijn. Een jury heeft een jurycursus gedaan en die succesvol afgerond, anders was een jury geen jury geweest Knipoog Ik ben blij dat er jury's zijn, Bloos anders konden wij met ze allen geen wedstijden rijden! Vork Dus.. Jury's bedankt! Haha!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:28

Ik vind jury's over het algemeen heerlijk rechtvaardig. Het lijkt me nog wel eens leuk om te doen ook Knipoog Ik heb zelf ooit 2 onderlinge wedstrijden gereden (nee, mij zul je niet snel in zo'n opgedoft pakje van hot naar her zien scheuren voor een lintje), maar die waren erg leuk. Eentje was een drafwedstrijd waarin ik 2e werd, terwijl ik nog maar 3 keer les had gehad! Ik was 14 en had daarvoor altijd al wel stiekem me rot geoefend, maar ik was dus pas 3 weken lid van een manege met mijn verzorghaflinger. Goed hè? Van de jury dan Knipoog Maar mijn tweede wedstrijd kon ik eindelijk galoperen, maar toen was ik laatste ongeveer :S Maar ja, die galop was dan ook rondjes scheuren Clown

Bij anderen heb ik wel eens een jury gezien die dat meisje behoorlijk liet merken dat dit niet de bedoeling was. Haar moeder las voor en ze had het niet goed gehoord. Toen reed ze fout en begon ze haar moeder een beetje uit te schelden... Goed, dat was erg rechtvaardig van de jury dat ze haar toen even hebben verteld dat moeder daar ook voor haar stond en niet voor de lol dat eind was komen rijden. Dat meisje had wel de pest in, maar ik was het helemaal eens met de jury!!

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:59

Ik vind dat ik vaak goede jury heb, soms wat minder, maar meestal goed! Dankje daarvoor!

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:22

X_orville_X schreef:
een paar jaar geleden mocht ik op brabants kampioenschap, bij 1 jury 180 punten en stond ik eerste, bij een ander heel veel punten minder.. en nog had ik geen prijs dat vond ik echt zo stom! maar die jury die mij 180 gaf vond ik goed:P

En die 180 punten jury had volgens jouw natuurlijk gelijk:):):), of misschien toch die strenge?

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:27

Ook ik zet hierbij mijn bedankje voor de juryleden neer!
Ik ben zeer recent weer begonnen met het rijden van wedstrijden en werd hier zeer rechtvaardig beoordeeld op mijn proef. Ik kon me goed vinden in de punten. Ook in de punten die mijn mederuiters hebben gehad.
Ook tijdens het schrijven -zeer leerzaam, met name in de klasse M (=mooie balans tussen schrijven en mee kunnen kijken)- alleen maar rechtvaardige punten en commentaar genoteerd. Let wel; in alle klassen, B t/m Z2!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 09:15

Oud topic, slotje.