Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijs schreef:he magic en happyhorse moeten jullie niet rijden?
happyhorse schreef:aiiiiimoet maar ff snel de mapn nog keer doorlezen.
Nen schreef:Sorry maar ik vind het echt onzin wat sommigen van jullie hier beweren. Dat ze meteen een paard willen zien dat bovenin loopt en dat ze houden van meteen stoer en behoorlijk streng rijden enz. Mijn ervaring hierin is heel anders. Ik heb vorig jaar de 1e fase gedaan en ben meteen de eerste keer geslaagd met 3x een 8. Mijn rijden is daarin dus heel goed beoordeeld, maar niet op basis van wat jullie hier zeggen. Zelf had ik mijn jonge paard meegebracht en die liep toen net op L1 niveau en dus nog totaal niet opgericht op verzameld of wat dan ook, goede basis, mooi aan de hulpen wel, maar meer ook niet. Die heb ik dus ook heel erg losgewerkt en laag-rond gereden in alle drie de gangen en meer niet. Het paard daarna was een M2 paard en die daarna een Z2 paard, dus daar ben ik wel meteen behoorlijk mee aan de slag gegaan, omdat ze dat qua niveau ook gemakkelijk aankonden. Op mijn protocol stond later dat mijn rijden mede zo was beoordeeld omdat ze zagen dat ik het rijden afstemde op het niveau van het paard. Dus ze houden er echt wel rekening mee met wat het paard kan en of je er netjes mee uit de voeten kan.

Magic_Ubaila schreef:Oww,god ik ben zoooo zenuwachtig!! Hoop dat t goed gaat komen!!!!