Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xCaitlinx schreef:je moest denk ik middenstap doen .. ik heb hetzelfde in middendraf . ik denk dat jij dan als je bij de E bent meteen middenstap doet tot F , en dat is helemaal fout . je moet er verschil inzien dus pas wat later beginnen en eerder stoppe ik heb dat van het weekend meegemaakt in oud-beijerland maar de tweede dag had ik er een 7 voor
pearlie schreef:Kan goed zijn dat de schrijfster per ongeluk het cijfer bij het verkeerde onderdeel opgeschreven heeft.
Alleen zou de jury bij het onderdeel waar je dan wel de 3 op had wel commentaar moeten geven...
pearlie schreef:Das niet netjes. Alles 5 of lager behoort te worden voorzien van commentaar!!
Maar was het onderdeel voor of na de 3 misschien dan wel een onderdeel waar je eventueel een 3 voor zou hebben kunnen krijgen? Dan weet je dat de schrijfster zich vergist heeft.

Lowara schreef:dat mag officieel toch niet? 2X dezelfde jury met 2 proeven?

lejo schreef:waarom moet een 7 voorzien van commentaar, das toch een heel net cijfer???

Kafue schreef:Ik ben het wel met je eens er wordt soms k u t gejureerd hoor. Ze moeten je volgens mij kennen, leuk vinden, paard leuk vinden, zelf goed gemutst zijn en dergelijke. En dan die jury die je net 179 punten geven pfffffff.
Alanta schreef:Kafue schreef:Ik ben het wel met je eens er wordt soms k u t gejureerd hoor. Ze moeten je volgens mij kennen, leuk vinden, paard leuk vinden, zelf goed gemutst zijn en dergelijke. En dan die jury die je net 179 punten geven pfffffff.
Jeetje, wat een onzin zeg, weer gaat de beschuldigende vinger naar de jury! Als jullie nou gewoon eens wat vaker in de spiegel kijken! En die 179, ja das altijd jammer, maar als jury ben je gewoon aan het punten wat je ziet en als je dan op 179 uit komt, helaas!
Alanta schreef:Kafue schreef:Ik ben het wel met je eens er wordt soms k u t gejureerd hoor. Ze moeten je volgens mij kennen, leuk vinden, paard leuk vinden, zelf goed gemutst zijn en dergelijke. En dan die jury die je net 179 punten geven pfffffff.
Jeetje, wat een onzin zeg, weer gaat de beschuldigende vinger naar de jury! Als jullie nou gewoon eens wat vaker in de spiegel kijken! En die 179, ja das altijd jammer, maar als jury ben je gewoon aan het punten wat je ziet en als je dan op 179 uit komt, helaas!
bacciej schreef:Misschien dat ze heel streng rekenen bij zo'n onderdeel omdat het heel makkelijk is ofzo heel raar
Alanta schreef:Als ik dit zo lees, moeten ze wel in de war zijn geweest!
Kafue schreef:Alanta schreef:Als ik dit zo lees, moeten ze wel in de war zijn geweest!
Vlaag van volkomen verstandsverbijstering of gewoon schrijffout 3 of 8 lijkt wel op elkaar