KNHS Basisinstructeur, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurgek

Re: KNHS Basisinstructeur, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 07:19

luwaniej1 schreef:
volgens mij kost de 1e fase ook het dubbele?

Basis en 1ste fase kosten hetzelfde, als er verschil in prijs is dan is dat niet veel iig...

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:31

o ik dacht echt dat de 1e fase in de 1000 euro zat... f op de knhs site spieken Tong uitsteken

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:14

Ik heb afgelopen jaar ook de basis gedaan en ja ik heb er wel van geleerd ( sommige mensen die al jaren lesgeven, halen voor het papiertje). Ik vond het ook erg leuk om te doen, we hadden een leuke cursusleidster dat scheelt ook natuurlijk. De kosten van de basis waren € 515,- inclusief examengeld

mmiriammpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:23

Ik heb de basiscursus ook gedaan, op zich vond ik het wel een hele leerzame cursus. Wat ik wel jammer vond is dat er vrij weinig op de hulpen e.d ingegaan werd. Maar heb er echt wel veel van opgestoken. Je leert toch het meeste door het echt te doen!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:28

ik heb basis gedaan, en vond het ook erg leuk. Maar ik heb ook een top instructeur (de cursus leider is tevens mijn instructeur) bij ons was 1ste fase en basis samen maar igg krijgen we les als 1ste fasecursisten wij gingen overal erg diep n en meestal liep de cursus erg uit op een dag wij hadden de helemorgen er voor, dus vanaf half 9 tot 12.30 maar meestal waren we pas om half 2 klaar, (inclusief theorie)ook de basis cursisten reden gewoon mee op de paarden en er werd veel gewisseld. Tijdens de theorie hadden we het niet alleen over het boek maar ook over je eigen ervaringen, en hij stimuleerde je om goede oplossingen te bedenken, zo gaven wij niet alleen les aan B/L ruiters, maar ook aan M ruiters. En ik heb echt heel veel geleerd. maar wij betaalde 460€ (het ging via school).