Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tyrza schreef:SharonB schreef:
Nee, dat is wel waar.
Maar bij de Paardenclub waar ik rijd, jureert zij geen L2! Daar vragen ze andere jury's voor!
Beetje raar?? zijn de rubrieken in het L1 dan zo groot??
pres schreef:Kan me haast niet voorstellen dat zoiets echt gebeurt.
Maar als het mij zou overkomen liet ik het er zeker niet bij zitten
en ging niet weg voordat er een passende oplossing gevonden was.
EzriJo1978 schreef:pres schreef:Kan me haast niet voorstellen dat zoiets echt gebeurt.
Maar als het mij zou overkomen liet ik het er zeker niet bij zitten
en ging niet weg voordat er een passende oplossing gevonden was.
helaas gebeurt het soms wel.....niet vaak gelukkig maar een jury is ook maar menselijk....wel erg knullig voor die gene die de dupe wordt van deze fout....ook ik heb er 1 ervaring mee. stond er ook op mijnprotocol dat ik mijn proef niet had afgemaakt...helaas voor dat jurylid had ik het bewijs op video.
soms gebeurt het ook wel eens dat men protocollen door elkaar haalt, dat je opeens aantekeningen op je protocol ziet die niet voor jou zijn....hier heb ik helaas ook 3 ervaringen mee...de ergste van die 3 vondt ik nog wel dat ik ooit eens een 3 kreeg voor de algemene verzorging (als aanmerking stond er dat mijn paard vol mestplekken zat en dat de manen maar half gevlochten waren), hier ben ik toen mee naar dat desbetreffende jurylid gegaan, hij hield voet bij stuk dat dit wel klopte en dat ik mijn paard maar beter had moeten poetsen...ik heb daarop even mijn paard gehaald, waarop hij ter plekke zijn welgemeende excusses aanbood....mijn paard is namelijk spierwit (zeker als hij mee op concour gaat) en keurig in de knot gerdaaid, en echt geen mestvlekje te bespeuren.
WowAmigo schreef:En hoe kom je nou eigenlijk aan -30 dan?
SharonB schreef:WowAmigo schreef:En hoe kom je nou eigenlijk aan -30 dan?
Bij ieder onderdeel -10 en ze hadden 3 onderdelen niet gezien, dus -30!![]()
Ik heb geen idee waarom ze dat hadden gedaan, maar er viel niet te praten met ze!

Sjolvir schreef:ehh, het kan ook andersom..
heb een keer stuk proef gemist..
riep nog naar mijn lezer.. ik moet nog de andere kant..
lezer had het niet door...
jury ook niet, had gewoon punten voor de onderdelen. (3 stuks)
die ik niet gereden had...
nou ja....
Sharonntje schreef:ik heb ook wedstijdd ghadd en hebben se ook een onderdeel niejj ingevultt had iik helemaal geenn cijferr opp,,
Cinzano schreef:Arabendu, lees de uitleg van WowAmigo eens
Stel je punten zijn 158.
Als ze dus 3 onderdelen vergeten zouden zijn en je krijgt achteraf overal een 6 voor BLIJFT het gewoon 158, want een 6 wordt niet getelt.
Ze gaan niet letterlijk alle cijfers bij elkaar optellen!!!
Als je overal een 6 voor hebt is het 180 punten.
Heb je dus een protocol met 6-en en 5-en dan worden alleen de 5-en geteld. Elke 5 is een -1.
Heb je bijv. 7x het cijfers 5 dan is dat -7.
180-7 wordt dus 173.
Hebben ze een cijfer vergeten en wordt dat een 5 dan is het eind totaal dus 172, en NIET (173-5=) 168!!
)
ik moest eiglijk regts en ging links en met dat ik links ging dacht ik van oliebol... en toen draaide ik gelijk door naar rechts.. zeg maar.. en toen dacht ik van nu heb ik vast min punten.. maar ik had nog gewoon een 6je op dat onderdeel.. soms is het wel in je voordeel dat jurys niet opletten...
Cinzano schreef:Sorry asjemenou maar ik ga er idd vanuit dat iedereen die bij een secretariaat zit het 'trucje' van het optellen kent!
Zoniet dat zou ik het erg triest vinden.