Fitzroy schreef:Ja, ik jureer anders bij de AB'tjes dan bij de paarden. Maar eigenlijk denk ik wel dat ieder jurylid dat doet (of je moet een hart van steen hebben)
ik ben het hiet niet mee eens.
Waarom zou je klein meisje op een kleine pony vriendelijker moeten beoordelen, dan een lange volwassen vrouw met een groot lomp paard.
Ik persoonlijk vind dat je iedereen het zelfde moet beoordelen of ze nou schattig zijn of niet.
Een prijs en een winst is alleen maar een stimulans, en hoe meer winst ze hebben hoe sneller ze door kunnen gaan, en dan zitten ze in de l2 en dan redden ze het niet meer.
Gevolg: kind raakt depresief omdat het niet meer lukt, pony word afgestraft, pony word verkocht, en kind krijgt een nieuwe betere pony die wel uitzichzelf een L of M proef loopt, en daarna ook niet meer en dan begint het weer van voor af aan, en zo leert het kind nooit rijden, en zal het ook nooit plezier hebben.
Mijn mening is om of de a/btjes eerlijk te beoordelen, of kinderen on de 12 jaar nog niet laten starten.
)
ik natuurlijk helemaal blij.
na mijn proef werd overigens de wedstrijd afgelast. héél fijn. was tot aan mijn ondergoed nat
Ik heb geen een onderdeel gereden zoals het hoorde. Sonja ging overal bokkend steigerend & rennent doorheen
En uiteindelijk was ik toch nog 5e van de 8 (die andere reden veel beter

, Zo onwijs aardig, dat het zo'n leuke combinatie was en dat we nog wel ver zouden komen, ik zat te glunderen, en dat voor een uit de kluite gewassen 13 jarige