naomi_jamir schreef:belachelijk vind ik t als juryleden daarom punt aftrek geven!
dat vind ik ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naomi_jamir schreef:belachelijk vind ik t als juryleden daarom punt aftrek geven!
Ik mocht gelukkig gewoon op nieuw beginnen..
casperrr schreef:Ik kreeg helaas een 5 voor deze volte, met als commentaar dat het begin niet mooi was...
Hoe bekijken jullie dat als jurylid? Als er een deur openwaait onder je proef en je daardoor je figuur minder mooi kan uitvoeren, geef je dan mindere punten of let je daar even niet op?
Lesliedje schreef:Toen ik een jaar of zeven was reed ik een keer als eerste van een dag, ik kwam mooi binnen enz. wou ik van hand veranderen lukte dat niet, en ik tegen mijn moeder zeggen dat kan niet bij die letters! kwam de jury naar buiten stonden de bordjes verkeerd om!Ik mocht gelukkig gewoon op nieuw beginnen..
Vippie schreef:casperrr schreef:Ik kreeg helaas een 5 voor deze volte, met als commentaar dat het begin niet mooi was...
Hoe bekijken jullie dat als jurylid? Als er een deur openwaait onder je proef en je daardoor je figuur minder mooi kan uitvoeren, geef je dan mindere punten of let je daar even niet op?
Het ligt er natuurlijk wel aan hoe jij van de hoefslag afkomt, doe je dat abrupt of maak je er een mooie vloeiende lijn van, daar zal het aan gelegen hebben, niet aan de rest van je volte. Jij kunt er ook niks aan doen dat dat deurtje openwaait.
erder de hoefslag af en geprobeerd zo mooi en rond mogelijk de volte te maken, zoals het hoort maar daarvoor moest ik eerder die hoefslag af...

mirjamalvaro schreef:Ik vindt het ook flauw dat je puntenaftrek krijgt voor zoiets. JE kunt moeilijk door een hek, paard of iets anders rijden.
Kon een andere vriendin die het proefje moest rijdne tenmiste wél een mooie volte, wending maken!
(sociaaal!!
) wirona schreef:Ze was net met haar proef begonnen, M2.
De pony liep fijn...totdat er een aangespannen combinatie met veel lawaai over een landweggetje langsreed. Ijzers op de weg en belletjes is nou eenmaal vreselijk![]()
Haar pony begon te steigeren van schrik, een aantal keren.
Ze werd gediskwalificeerd, dat mocht absoluut niet gebeuren volgens de jury![]()
Bedankt jury voor de twee verliespunten
runningkawa schreef:zo zeg..hoe flauw van die sneeuw
daar train je een paard ook echt op, vallende sneeuw....

Meisje reed volkomen opverstoorbaar het proefje af (voorlezer was niet meer te verstaan), pony reageerde niet eens.