als eerste starten, nadeel of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xLonneke

Re: als eerste starten, nadeel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:46

Het gaat er toch om hoe je rijdt ? en toch niet of je als eerste moet of als laatste.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 16:37

Ik moest gisteren als eerste in de rubriek (B) starten, er kwamen er nog 7 na mij en ik was ook wel benieuwd of het wat uit zou maken dat ze nog geen anderen in mijn klasse hadden gezien toen ik was.

Maar ik ben in beide proeven eerste geworden (met 192 en 197 punten) dus ik denk zeker niet dat het een nadeel was dat ik de eerste starter was. Haha!
Geen voordeel verwacht ik ook hoor, het ging gewoon erg lekker en daar waren de punten ook naar.

immaculate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 10:10

voordeel Ja zeker weten als je een super proef neer zet moeten andere wel erg goed rijden willen ze je overtreffen

_Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:21

Ik vind het altijd vervelend als ik vooraan moet starten en helemaal erg als ik als eerste moet. Voor de punten maakt het denk ik niet zo veel uit, ik heb nog nooit punten gehad waar ik het totaal niet mee eens was, wel eens dat ik het aan de hoge kant vond Nagelbijten / Gniffelen
Waarom ik het zo vervelend vind weet ik niet precies, ik heb altijd het idee dat de combinaties na mij altijd beter zijn. En je moet zo lang wachten op de prijsuitreiking.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 01:31

Ik denk dat het niet veel uitmaakt of je als eerste of laatste start. Als je gewoon goed rijdt, kunnen ze niet om je heen!!! Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 02:08

Maakt mij niet zo veel uit wanneer ik start. Ik vind het alleen irritant als ik achter iemand binnen moet die een proef uit het boekje rijd. Nagelbijten / Gniffelen Daar word ik zelf ontzettend onzeker van Nagelbijten / Gniffelen

juut83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:54

Als je als eerste moet vind ik het voordeel dat het op het inrij terrein vaak nog lekker rustig is en dat je de ruimte nog hebt. Soms is het later zo proppievol dat je niet echt kunt doen wat je wilt. Tenminste daar heb ik soms best moeite mee. En verder denk ik niet dat je als je als eerste de 'toon' zet voor de rest van de ring. Dit zou iig niet mogen. Een jury moet beoordelen naar wat hij ziet. Of je nou als eerste of als laatste bent