Anoeska schreef:OoappeloO schreef:Jaa vaak bij de "lage" klasses is dat zo. K merk dat juryleden bij bijv. Z ge-oefender zijn. EN als ze een goede notulist hebben letten ze bijna alleen op de combinatie.
Maar een goede jury heeft maar een kort stukje nodig om te zien of het goed gaat.
Maar k geef toe veel juryleden komen sloom/lui over..
Sorry, maar met dit soort opmerkingen vergaat bij mij echt elke zin om nog te gaan jureren. Op je vrije zondag of zaterdagavond (na een week hard werken) vertrek je naar 'een of ander gat' om daar ruiters te jureren (verder te helpen, goede adviezen te geven, eerlijk te bepalen wie er die dag de beste is etc.). En dan krijg je dit![]()
Gelukkig weet ik dat er niet veel ruiters zo simpel denken! En heb ik gelukkig nog veel plezier in het jureren.
Mmm toen k dat typte dacht ik meer aan het Gouden Ei waar k genotuleerd heb.. niet aan een één of ander wedstrijdje. En k denk niet simpel, en k notuleer vaker dan dat ik zelf start.
.
en ze vond het goed dat ik het meeste wel aardig kon beoordelen
zo wordt schrijven leuk.. 

Ach,, was mijn enige cijfer boven de 6 met die pony op binnenkomen, halthouden en groeten enzo..