ik had mijn stukje hierboven duidelijker moeten opschrijven, en had me kunnen realiseren dat er zulke reacties op zouden komen. sorry.. ik wou gewoon een positief topic
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
miamivice schreef:sunny_love : Je mag nooit op de verzorging een winstpunt halen.
OoappeloO schreef:Casca schreef:ik vind dat dus ook erg flauw, 1 puntje erbij doen op 1 van de 30 onderdelen, dat moet toch kunnen??!??!
Nee kan niet; de proef wordt per onderdeel bekeken en voor elk onderdeel appart krijg je punten.
En als 1 punt kan moet 2 toch ook kunnen? Want wat is 2 opde 180 nou? En jaa 3 moet dan ook kunnen, en 4 ... blablabla. Gewoon jammer/balen volgende x net voor minimaal 1 punt hoger rijden

Hele verhalen waarom t goed is, k noteer wk altijd iets positiefs van wat hij/zij zegt. Van die korte maar belangrijke basis punten die mooi gaan

). Aan het eind kreeg ik nog complimenten van hem dat ik zo alles goed bij hield en het ondertussen ook nog gezellig hield
(weet nu alleen niet meer wie het was
)
en ook ik weet zijn naam niet meer. het is vast dezelfde, met een bolhoed?
karin_gracia schreef:@ Tha_Niekje: jij omschrijft precies een jurylid waarbij ik afgelopen zomer ook heb geschrevenen ook ik weet zijn naam niet meer. het is vast dezelfde, met een bolhoed?
Maar dat zullen er ook wel meer zijn geweest

Tha_Niekje schreef:karin_gracia schreef:@ Tha_Niekje: jij omschrijft precies een jurylid waarbij ik afgelopen zomer ook heb geschrevenen ook ik weet zijn naam niet meer. het is vast dezelfde, met een bolhoed?
Pfff, weet niet eens meer offie een bolhoed op had... iig een man, van enigzins op leeftijd![]()
Maar dat zullen er ook wel meer zijn geweest
![]()
Maar je woont redelijk in de buurt, dus zou best kunnen
miamivice schreef:sunny_love : Je mag nooit op de verzorging een winstpunt halen.

harimas schreef:Ik had zaterdag wedstrijd en ging netjes, kreeg complimentjes van iemand aan de kant. Kreeg mijn coupon en er stond op; netjes gereden ik blij natuurlijk! Een van mijn leukste jury uitspraken!
Cinzano schreef:@Tarah5, gewoon lekker snel naar de M promoveren, daar krijg je helemaal geen punt meer voor de verzorging
Het was wel heel gezellig die middag