Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Moose schreef:In de brief van de FNRS stond dat ze graag wilden dat je in de onderste 10 punten dmv hogere en lagere cijfers duidelijker gaat aangeven wat de goede en slechte punten van de ruiter zijn.
Stond dit er bij de rest ook bij?
Ilja000 schreef:Ik hoorde dat er in totaal zo ongeveer 50 mensen geslaagd zijn. Dat houdt dus wel in dat we wat van paarden weten, het kunnen herkennen en ook nog onder woorden kunnen brengen! Ik ben dus eigenlijk best trots dat ik het gehaald heb
. Vippie schreef:30 juni is er een herexamen met bijscholing voor degenen die het gemist hebben.
Heeft een van jullie btw de theorie wel eens ontvangen voor de F13-F20? Ik niet nl.
Ilja000 schreef:Ja, die theorie kreeg je tijdens de bijscholingsdag F13/20. Het was 1 a-4-tje.
...

gijs schreef:zag trouwens net in de nieuwsbrief dat er maar 51 van de 90 geslaagd zijn voor de f13 t/m f20
dat is niet echt veel landelijk
Flurk schreef:het examen geeft een heel raar gevoel bij mij evenals bij een aantal medecollega juryleden hier uit de buurt en dan de standaard brief over de onderste 10 onderdelen echt belachelijk en de bijscholing was ook een vlag op een modderschuit hoop dat ze dat 30 juni wel beter regelen in Ermelo
Anoeska schreef:Ik heb me ingeschreven voor de F13-F20 bijscholing! Ben helemaal blij dat ik toch dit jaar nog kan. Moet ik het natuurlijk wel halen (in één keer). Nog hints en tips?
Moose schreef:Ik ook!! (kom uit Barneveld).
In de brief van de FNRS stond dat ze graag wilden dat je in de onderste 10 punten dmv hogere en lagere cijfers duidelijker gaat aangeven wat de goede en slechte punten van de ruiter zijn.
Stond dit er bij de rest ook bij?
'k Wist niet of dit een persoonlijk bedoelde opmerking was n.a.v. mijn beoordeling van de proeven of dat het een meer algemene opmerking was.