Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Moest in de hoek in galop aanspringen, hij schrok zich een hoedje (van kabouters met spandoeken??
) en sjeesde door naar B. Daar de volte ingezet en alsnog aangesprongen. Maar had voor aanspringen in galop een 0. Ja, misschien zwaar voor de B, maar ik vond het niet erg. Ik had de overgang niet getoond (in ieder geval niet daar waar het moest
) en dan is een 0 terecht. Voor onderdelen die wel heel goed gingen ook 8ten en zelfs een 9 gehad. Kijk, DAAR kan ik iets mee. Dat zie ik liever dan een briefje met 5jes en 6jes. Lisenka schreef:Ik heb met mijn fjord in de L2 ook een keer een 0 gehad, voor middendraf langs de lange zijde. Ik kende de proef wel, maar was met mijn fjord altijd heel gefixeerd op de middendraf. In meeste proeven over de diagonaal, alleen in deze proef langs de lange zijde. Ik kwam er zelf op X achter dat ik verkeerd ging, en reed daardoor een gebroken lijn. Het onderdeel middendraf langs lange zijde niet getoond en daardoor een 0 en had ik oude telling 154 punten en dus net geen winstpunt. Dit is een jurylid die naast de 0 ook achten en negens geeft.
Zelfde jurylid waarschijnlijk Mananeh? Degene die ik bedoel hebben we zondag ook. Tot zondag.

Urose schreef:Een 0 klinkt wel heel zwaar. Maar in feite moet de jury het wel geven. Een 0 staat voor niet getoond. En die ovrgang was dus idd niet getoond. IS natuurlijk niet leuk, maar regels zijn regels
zo is het gewoon hildetc schreef:sorry ben het niet vaak eens met de jury maar in dit geval wel. niet getoont= ook geen punten en dus een 0. had je het over gedaan had je een gewoon cijfer gekregen en -2. daarbij vind ik het onterecht dat je je moeder verwijt dat ze het niet heeft voorgelezen. jij moet als ruiter de proef uit je hoofd kennen.