raarste uitspraken van ruiters naar juryleden toe.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nistria

Re: raarste uitspraken van ruiters naar juryleden toe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:19

ach, er is altijd commentaar op juri's maar niemand durft er mee naar de juri te stappen helaas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:24

Is al wel een uitspraak van heel lang geleden, een meisje van de ponyclub lukte het maar niet om een wp te rijden in de dressuur zo dat ze kon gaan springen..
Haar vader is toen een keer naar de jury toegegaan en heeft gevraagd haar alsjeblieft een wp te geven zodat ze kon gaan springen en beloofde plechtig dat ze dan nooit meer in de dressuurring te zien zou zijn Haha!
Ze heeft de wp gekregen en heeft idd nooit meer dressuur gestart met haar pony Haha!

kalinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:27

haha ik vind die laatste wel goed, kan het me al echt inbeelden !!

Carla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:30

haha die van lia_ is echt prachtig!!

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:36

Waha, ja...
Ik heb wel een keer het wedstrijdsecretariaat een opmerking horen maken over een jury. De jury was echt heel streng, en had echt niemand een winstpunt gegeven. Dus tijdens de prijsuitreiking: en dan is daneerste geworden met 141 punten, zucht, die jury hoeven we hier eecht nooit meer te hebben. Heel de kantine lach in een duik Tong uitsteken .

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:26

Het zoontje van een dressuuramazone waar ik paarden voor rijd, had vorige week zijn eerste wedstrijd met zijn A-pony.
Het ventje is 7 jaar oud, en super trots toen hij zijn proef gereden had.

Na zijn proef reed hij naar de jury:
"jullie mogen hem wel even aaien hoor!! "

wahhaahha wij lagen helemaal in een deuk, en de tranen stroomde bij de jury over de wangen!
Als er een prijs was geweest voor "charmanste ruiter" had hij hem gewonnen riepen ze!! Haha! Haha! Haha!

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:38

Achh wat lief haha
Ik zou ook helemaal dubbel hebben gelegen Tong uitsteken

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:17

Haha die laatste is leuk! Mijn achternichtje moest heel veel jaar geleden haar 1ste wedstrijd rijden,maar ze was zo zenuwachtig.En toen ze bij het groeten was,was ze de draad kwijt van wat ze moest doen en zei toen: "Gegroet" haha dat vergeet ik ook nooit meer.

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:23

Ik heb 1 keer iemand gezien en dat paard deed even niet wat ze wou ging ze m stilzetten tegen de muur en vervolgens een rondje door de bak en ging weer verder met de proef: zegt de jury dat ze door had moeten rijden zegt ze: waar slaat dat op ik moest mijn paard gewoon even corrigeren.
Nou toen stond ze echt voor paal iedereen begon te lachen.

barlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:07

Mexxuna schreef:
Het zoontje van een dressuuramazone waar ik paarden voor rijd, had vorige week zijn eerste wedstrijd met zijn A-pony.

wahhaahha wij lagen helemaal in een deuk, en de tranen stroomde bij de jury over de wangen!
Als er een prijs was geweest voor "charmanste ruiter" had hij hem gewonnen riepen ze!! Haha! Haha! Haha!

Dat is echt grappig Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 20:31

judithh schreef:
een stalgenoot van mij had ook een goede zet!...had een nette proef gereden, prijsuitreiking gaat aan de gang en de protocolen moesten opgehaald worden...ze ziet haar punten en roept erg luid...jezus...had die vent niet meer punten in zijn pen!!!.....de beste man zat achter haar bij het secretariaat.. Haha!

Ik had juist het tegenovergestelde Nagelbijten / Gniffelen

Ik had slecht gereden paard wou de bak niet rond. Was ik tweede met 154, zeg ik dus "Jeetje die jureert hoog!!" Bleek de jury achter me staan, die keek ook niet echt vriendelijk meer Nagelbijten / Gniffelen

En ja het lijkt niet hoog 2e worden met 154, maar als je wist wat voor proef ik neergezet had Nagelbijten / Gniffelen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:13

Mexxuna schreef:

Geweldig! Echt te mooi...

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:21

mirjamalvaro schreef:

Ik had juist het tegenovergestelde Nagelbijten / Gniffelen

Ik had slecht gereden paard wou de bak niet rond. Was ik tweede met 154, zeg ik dus "Jeetje die jureert hoog!!" Bleek de jury achter me staan, die keek ook niet echt vriendelijk meer Nagelbijten / Gniffelen

En ja het lijkt niet hoog 2e worden met 154, maar als je wist wat voor proef ik neergezet had Nagelbijten / Gniffelen

Misschien dacht die jury dat je het sarcastisch bedoelde Knipoog

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 23:24

hahaha, er zitten echt leuke tussen. ik zit al te denken, maar weet zo gauw niks. ik had wel een bijnablunder vandaag. ik had gereden en stond te wachten op de prijsuitreiking. toen kwam er ineens een buitenlands vrouwtje naast mij staan, precies waar de jury zou moeten staan. ik wilde bijna zeggen dat ze wat ruimte voor de jury moest maken, maar dat bleek ze dus zelf te zijn Clown en ik had echt niet gezien dat zij de jury was onder het groeten, haha. Bloos

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:00

ik had gehoord dat een meisje zó slecht gereden had, dat het een verliespunt waard was. Dat heeft ze dus ook gekregen, de vader van die dochter heeft de jury bedrijgt.. Die kon nieteens rustig naar haar auto lopen!.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:13

panache schreef:
ik had gehoord dat een meisje zó slecht gereden had, dat het een verliespunt waard was. Dat heeft ze dus ook gekregen, de vader van die dochter heeft de jury bedrijgt.. Die kon nieteens rustig naar haar auto lopen!.

Gebeurt dat tegenwoordig ookal

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 08:24

Dat gebeurt meer dan je denkt hoor!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:58

wow dat is dan ook niet leuk meer...het blijft een hobby hoor! jeetje..

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 14:49

Mexxuna schreef:

Whahaha, je kan me opvegen! Ik zie het helemaal voor me, wat een poepie!

Ik deed nooit raar tegen de jury, nam altijd braafjes mijn punten in ontvangst, welke dat dan ook waren.
Nu tegenwoordig met de Bixie's is het nog niet voorgekomen dat ik naar de jury moest van mezelf, dus daar geen rare dingen over.

Ben wel blij dat ik niet de enige ben die zn tetter openhad terwijl de jury in de buurt stond, dát heb ik wel eens gehad namelijk, maar dan met het examen van het koetsiersbewijs.
Ik had een vrouwtje als examinatrice (?) en was behoorlijk gespannen. Wilde gewoon mn rondje tuffen en verder niks, maar mevrouw had het continu over haar zus die ook in het prachtige frieze lanschap woonde etc.

Nog voor de uitslag zaten we met alle kandidaten te eten, dus ik trok mn waffel open over de examinatrice (?) "Wat zal mij het een worst zijn waar haar zus woont, ik wou dat ze dr klep had gehouden, werd helemaal panisch van dr!"
Ahumz... zat ze achter me te eten Clown

Heb het bewijs wel gehaald Cool

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 00:07

Alweer een hele tijd geleden heeft een stalgenootje van mij gejureerd bij de bixie. In de ring deed ook een nichtje van een vriendin van haar mee. Het meisje had haar eigen pony mee genomen maar die bleek bij het uitstappen van de trailer kreupel te zijn. Toen mocht ze de pony van de vriendin van mijn stalgenootje lenen. Toen ze zich kwam aanmelden, vroeg mijn stalgenootje, hoe heet je? Al stotterend van de zenuwen vertelt ze haar naam. En hoe heet jou pony? het meisje liep helemaal rood aan....... dat weet ik niet Ach gut .

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:21

Ongeveer een jaar terug was ik aan het jureren en had een meisje in de ring die de verkeerde kant opging, ze werd boos op haar lezer en paard, terwijl deze er niks aan kon doen natuurlijk.

Dus ik stap mijn auto uit, om uit te leggen vanaf welk punt ze weer verder kon gaan rijden en op dat moment gaf de amazone vanuit het niks haar paard een klap om de oren.

Hier reageerde ik op en vertelde dat als ze dat nog een keer zou doen ik haar zou diskwalificeren.

Haar reactie hierop was: Ga er dan zelf opzitten bitch!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:25

tam20 schreef:
Ongeveer een jaar terug was ik aan het jureren en had een meisje in de ring die de verkeerde kant opging, ze werd boos op haar lezer en paard, terwijl deze er niks aan kon doen natuurlijk.

Dus ik stap mijn auto uit, om uit te leggen vanaf welk punt ze weer verder kon gaan rijden en op dat moment gaf de amazone vanuit het niks haar paard een klap om de oren.

Hier reageerde ik op en vertelde dat als ze dat nog een keer zou doen ik haar zou diskwalificeren.

Haar reactie hierop was: Ga er dan zelf opzitten bitch!

Heb je haar toen niet meteen gediskwalificeerd? Die zou ik echt de ring uit hebben gezet en een klacht richting tuchtcollege, kom op zeg, je paard mishandelen en dan ook nog jou als jury in functie zitten uitkafferen? Toedeledokie, die zou van mij echt mooi hebben kunnen vertrekken!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:51

Ik heb haar ook een enkeltje richting vrachtwagen gegeven en een klacht ingediend.
KNHS ging hier keurig mee om en werd binnen een week gebeld over hoe en wat.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:51

Ok, ik dacht al, dat zijn geen normale praktijken meer.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 23:01

Marquez1; achgossie wat schattig, alweer zo'n humpie. Kinderen zijn zo leuk soms.
Zaterdag hebben wij weer een Bixiewedstrijd dus zal even opletten of de kids dan ook lieve dingen zeggen..

Tam20; halleluja wat een lef van die madame zeg! Het respect is soms ook ver te zoeken.
Hoe reageerde ze toen je haar uitsloot en wat zijn haar sancties geweest van de KNHS als ik vragen mag ?