Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Alanta schreef:Ja idd daar kan ik ook niet tegen, sterker nog daar word ik echt pissig van!

judithh schreef:Ik kan me ook vreselijk ergeren aan lezers die in een boekje staan te bladeren en niet kijken of ze een sein krijgen, zeer irritant.
Ik tik dan op het raam dat ze moeten beginnen!

Fitzroy schreef:En hoelang liep de wedstrijd uit

Fitzroy schreef:Dan hadden ze ruim de tijd genomen per combinatie. Een praatje na elke combinatie met een tijdschema van 7 minuten gaat echt niet lukkken nl.

Fitzroy schreef:Dan hadden ze ruim de tijd genomen per combinatie. Een praatje na elke combinatie met een tijdschema van 7 minuten gaat echt niet lukkken nl.

silverbrumby schreef:nee, ik vind wel dat ze iedereen gelijk moeten behandelen! ik heb zelf ook een paard wat altijd wat kijkerig is het 1e rondje, maar dan moet ik juist niet afwachten maar gelijk rijden, en de proef beginnen. En oefenen door veel naar verschillende rijhallen te gaan kan mischien helpen.

. moniquelucky schreef:Ik vind dat je de combinatie een klein beetje tijd moet geven dan, als je zelf wedstrijden zou rijden en de jury zou dat niet doen, dan baal je ook!!!

Fitzroy schreef:moniquelucky schreef:Ik vind dat je de combinatie een klein beetje tijd moet geven dan, als je zelf wedstrijden zou rijden en de jury zou dat niet doen, dan baal je ook!!!
Huh? Commentaar na afloop van de proef is officieel zelfs niet toegestaan . Als het goed is, staat al je commentaar op je protocol.