Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tyrza schreef:Geen idee. We hebben alleen Frits en het gaat zoals altijd. Van wie heb je dat gehoord???
Tyrza schreef:Wij boften, door omstandigheden werd er tussendoor een les avond verschoven naar afgelopen donderdag, dus dat was nog even fijn voor het examen.
Pft... nu ik dit schrijf krijg ik al kleffe handjes voor het examen
Tyrza schreef:Woensdag de 13e.... afgelopen donderdag de laatste cursus avond gehad.
maar oversized, ik snap je niet: Eerst zeg je dat een bepaalde Z groep extra goed begeleid zou worden en daarna zeg je dat het niet onze groep, maar die van hamoen zou moeten zijn. Maar daarna zeg je dat deze groep juist er niets van snapt vanwege het cursus schema?
Tja.. het is zondag, dus mijn hersenactiviteit is dan wat lager...
oversized schreef:Allemaal van harte gefeliciteerd. Had al gehoord dat de IZ cursisten erg goed begeleid worden dit jaar!! Hoe zit dat Tyrza??
Als ik het goed lees klopt dat wel met het theorie-examen in ieder geval haha. We blijven duimen hoor!
sorry als ik je op het verkeerde been heb gezet. Deze cursisten klagen allemaal nl..... Slechte begeleiding dus. Ik refereer nog naar het theorie-examen.... nah ja... ik bedoelde dus juist NIET goed begeleid.... sorry
Tyrza schreef:Peeters en Ernes. Peeters zit in ronde 1, Ernes in ronde 2.
oversized schreef:Ik refereer nog naar het theorie-examen.... nah ja... ik bedoelde dus juist NIET goed begeleid.... sorry
Tyrza schreef:Nee, denk dat wij het pas volgende week te horen krijgen. dhr Nijskens had die van Ermelo nog niet ontvangen om na te kijken, dus die van Wanroij zullen ook nog wel op zich laten wachten...
Tyrza schreef:Hier niet. Naar mijn weten zijn de formulieren nog niet eens verzonden naar degenen die ze moeten nakijken.
Met een beetje mazzel weten we het pas enkele dagen voor het examen (volgende week woensdag)
Dus zo slecht zal de begeleiding niet zijn
EN WE ZIJN GESLAAGD!!!
Hoe zaten deze heren qua punten? De IL heeft ook Ernes en Peeters met het praktijexamen en ons werd geadviseerd niet te laag te gaan zitten met de punten omdat hun nogal hoog zitten kraal schreef:Tyrza, gefeliciteerd!!!Hoe zaten deze heren qua punten? De IL heeft ook Ernes en Peeters met het praktijexamen en ons werd geadviseerd niet te laag te gaan zitten met de punten omdat hun nogal hoog zitten

Tyrza schreef:Nou... ik hoorde vandaag dat er iemand van de Ermelo groep 2 x een 10 had!!!Dus zo slecht zal de begeleiding niet zijn
Ze hebben helemaal geen theorie gehad want dat moeten ze zelf maar thuis doen! Deze "student" heeft dat in ieder geval wel goed gedaan thuis moet je maar rekenen
oversized schreef:Tyrza schreef:Nou... ik hoorde vandaag dat er iemand van de Ermelo groep 2 x een 10 had!!!Dus zo slecht zal de begeleiding niet zijn
Of ze kunnen zo goed zelf studeren he!!Ze hebben helemaal geen theorie gehad want dat moeten ze zelf maar thuis doen! Deze "student" heeft dat in ieder geval wel goed gedaan thuis moet je maar rekenen
![]()
Maar ehhhhhh JOEHOEEEEE VAN HARTE![]()