Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KarinvdM schreef:Ik heb inmiddels van 2 andere personen begrepen dat met het andere paard GEEN winstpunt gehaald is in het Z1.
In dat geval heeft de KNHS dus gewoon gelijk.
hananya schreef:Ik heb maar even gebeld....![]()
Ik ben 2x Z1 geweest met winstpunten. Ik heb een paard dat ik vorig jaar een paar keer in het L1 heb gestart. Ik heb meer dan een half jaar niet gestart en wil nu na 2 x L1 (voor de ervaring) versneld gaan promoveren naar het L2.
Ik heb er nog bij gevraagd of ik dat nog schriftelijk moest aanvragen...?
Antwoord: NEE, dat hoeft niet. U mag zo door promoveren.
Maar karin: Ik weet over wie je het hebt, maar heeft zij wel twee keer Z gestart en met die eerste dan wel wpt gehaald? Dat wist ik helemaal niet...
Relaxed schreef:hananya schreef:Ik heb maar even gebeld....![]()
Ik ben 2x Z1 geweest met winstpunten. Ik heb een paard dat ik vorig jaar een paar keer in het L1 heb gestart. Ik heb meer dan een half jaar niet gestart en wil nu na 2 x L1 (voor de ervaring) versneld gaan promoveren naar het L2.
Ik heb er nog bij gevraagd of ik dat nog schriftelijk moest aanvragen...?
Antwoord: NEE, dat hoeft niet. U mag zo door promoveren.
Maar karin: Ik weet over wie je het hebt, maar heeft zij wel twee keer Z gestart en met die eerste dan wel wpt gehaald? Dat wist ik helemaal niet...
Telt jouw pony resultaat ook mee?? Dat vraag ik me namelijk af, of mijn ponyresultaat (Z2 +winst) ook meeteld hiervoor... Dat zou namelijk betekenen dat ik nu ook versneld mag promoveren...
Charos schreef:Ponyresultaten tellen toch alleen mee als ze verreden zijn met een D of E pony?
Charos schreef:Ponyresultaten tellen toch alleen mee als ze verreden zijn met een D of E pony?
Charos schreef:Ook als je bij de A/B pony's hebt gereden? Ga het eens opzoeken in de reglementen ik meen er ooit iets over gelezen te hebben.
Bettine schreef:Charos schreef:Ook als je bij de A/B pony's hebt gereden? Ga het eens opzoeken in de reglementen ik meen er ooit iets over gelezen te hebben.
Met een A/B pony mag je niet hoger dan M rijden

KarinvdM schreef:Ik heb de bewuste persoon weer gesproken, maar deze zegt wel degelijk een winstpunt met het paard in het Z1 te hebben gehaald.
Ze is dus Z2 en Z1+1.
Volgens de KNHS had ze wel direct L2 of hoger mogen starten, maar ze mag volgesn de KNHS niet versneld promoveren...
)?