Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Orrie_VBW schreef:het is idd wel onsportief, heeft ze nog niet gehoord van buitenmededeling rijden?
amondi schreef:nog uitgekookter zijn....gewoon het protocol verder invullen en de eerste 25 cijfers zo opvoeren dat ze net niet op verlies zit...
CGJ12 schreef:amondi schreef:nog uitgekookter zijn....gewoon het protocol verder invullen en de eerste 25 cijfers zo opvoeren dat ze net niet op verlies zit...
Nee, dat werkt niet.
Volgende keer 238 of meer........![]()
Even overleggen met andere jury en bingo. Gelijk 6 erbij...... (en dan maar hopen dat ze nét op of over de 30 zit...)
CGJ12 schreef:MacavityL schreef:Het knopje voor de wissels zitten er zeker nog niet op?
Sterker nog........ het knopje voor die wisselt KOMT er waarschijnlijk ook niet op........
Ik begrijp best dat die overgang naar de Z2 vaak tegenvalt met die huidige (KÜT) Z2-proeven, maar een GP-amazone (!) die een dergelijk truc uithaalt met een halfbejaard paard is me wel even te gortig eigenlijk. Allemaal hardstikke legaal, maar tot zoiets zou zélfs ik me niet durven te verlagen....... De nood is blijkbaar erg hoog.....
als je broodruiter bent moet je ook wel eens slim zijn..
maar ze was toch niet slim genoeg om bij CGJ12 de ring in en uit
te rijden

Relaxed schreef:Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wie dit is...
Maar wat ik me dan afvraag is waarom zo iemand nog geld en tijd verspild aan het rijden van die wedstrijd, kan ze toch beter thuisblijven, les nemen en oefenen op die wissels?! Beetje naïef gedacht misschien
hananya schreef:Maar als het is wie ik denk dat het is, dan heeft dat niet zo goed uitgepakt. Ze heeft niet zo best gereden op de DK...

CGJ12 schreef:MacavityL schreef:Het knopje voor de wissels zitten er zeker nog niet op?
Sterker nog........ het knopje voor die wisselt KOMT er waarschijnlijk ook niet op........
Ik begrijp best dat die overgang naar de Z2 vaak tegenvalt met die huidige (KÜT) Z2-proeven, maar een GP-amazone (!) die een dergelijk truc uithaalt met een halfbejaard paard is me wel even te gortig eigenlijk. Allemaal hardstikke legaal, maar tot zoiets zou zélfs ik me niet durven te verlagen....... De nood is blijkbaar erg hoog.....
hananya schreef:Relaxed schreef:Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wie dit is...
Maar wat ik me dan afvraag is waarom zo iemand nog geld en tijd verspild aan het rijden van die wedstrijd, kan ze toch beter thuisblijven, les nemen en oefenen op die wissels?! Beetje naïef gedacht misschien
Wellicht dat dit voor de kampioenschappen aan was...?
Maar als het is wie ik denk dat het is, dan heeft dat niet zo goed uitgepakt. Ze heeft niet zo best gereden op de DK...
Kiki1981 schreef:Beetje kinderachtig om zo te reageren. Volgens mij zijn die paarden van jou van dezelfde leeftijd CGJ12.
Kiki1981 schreef:Dan denk ik dat je de verkeerde voor je hebt.
KarinvdM schreef:Hmm, ik heb geen idee over wie je het hebt CGJ...