M vraagje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

olafj

Re: M vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 21:25

Rare mensen heb je toch!
moest je zeker nog om het A bordje heen rijden ook Boos!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 01:47

Maar hoe zit het dan met een bak van 60x20 waar je dus niet omheen kan rijden .... je hebt je voorportaal zal ik maar zeggen van 20 x 20, en mijn ervaring is dat indien dit een 60x20 bak betreft ... je doodleuk de ring niet mag betreden als M ruiter ... zelfs niet als je er niet langs kan outdoor door sloot oid of bv indoor ...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 06:56

Als je niet geheel rondom de ring kunt rijden (ook al is het maar een klein stukje niet omdat er een bloembak oid in de weg staat) mag je eerst de ring in en dan starten. Je hoeft niet eens weer eerst buiten de ring te rijden om bij A binnen te komen. Alleen zijn er helaas nog veel jury's die dat niet weten. Dus wijzelf nemen nooit risico.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 07:17

Ik moest idd op een stukje van 2 meter aangaloperen en om het A driehoekje heen.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:12

Suzanne F. schreef:
Ik moest idd op een stukje van 2 meter aangaloperen en om het A driehoekje heen.

Ik geef het je te doen Ja!

Ik ging gewoon altijd de ring in hoor, als er langs niet mogelijk was. Heb er nooit wat over gehoord en anders staat het reglement toch echt aan jou kant hoor Knipoog !

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:40

Bettine schreef:
AmonRe schreef:
Zaterdag een KNHS dressuurwedstrijd op gras gereden waar je goed om de ring heen kon, we mochten toch (M1) van beide jury's de ring inrijden, rondjes rijden tot de jury het startsein gaf en vanuit de ring gewoon starten!

Als je om de ring heen kan, dan ga je toch zeker niet vanuit de ring starten?!

Even het paard aan de auto laten wennen en vanuit de ring gestart. Er stond een hekje bij A en geen opening bij A, maar een aantal meters daarnaast, heel handig en weet je wat het ergste was? Ik heb de ring zelf opgebouwd haha! Ach gut

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:56

Hihi dat is wel stom ja Nagelbijten / Gniffelen

Maar als je GOED om de ring heen kan, of een ruim stuk hebt om van buiten binnen te komen dan zou ik echt never nooit van binnen de ring binnenkomen.
Van buitenaf kan je veel beter rechtrichten Ja
Zie veel mensen het ook doen tegenwoordig, maar dan rijden ze nog wel OM het bordje A heen ipv. ervoorlangs... Rolleyes Heb je nog een slinger...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 09:43

Hoe bedoel je ervoor langs?

Ik heb ook altijd moet hem recht houden met binnenkomen. Knipoog Dus ik zal het wel zo doen als dat jij zegt dat stom is Tong uitsteken

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 11:48

Uh gewoon voor het bordje A lang ipv. er omheen. Hoe je niet met een slinger terug te sturen..