Tequiro schreef:Dat wordt loten voor Alblasserdam!
of wij zijn de enige die zich opgeven
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tequiro schreef:Dat wordt loten voor Alblasserdam!
liesje23 schreef:Tequiro schreef:Dat wordt loten voor Alblasserdam!
Liesje23 schreef:
Natúúrlijk zijn wij de enigen, de wereld is toch niet groter dan bokt.nl
Suzanne F. schreef:judithh schreef:Ik ga ook voor de IZ.
Misschien kunnen wij carpoolen richting Ermelo??![]()
Ver weg he? Het is of Ermelo of Wanroy toch?
judithh schreef:
Dat is wel een idee ja, en met Tyrza erbij...moeten we alleen wel alledrie op één en hetzelfde centrum zitten...de IM heb ik in Wanroij gedaan..
Tyrza schreef:judithh schreef:
Dat is wel een idee ja, en met Tyrza erbij...moeten we alleen wel alledrie op één en hetzelfde centrum zitten...de IM heb ik in Wanroij gedaan..
IZ was vorig jaar ook in Wanroij... takke eind... we hadden iemand in de groep die helemaal uit Zeeland moest komen. ik snap niet dat ze dit niet wat centraler willen organiseren...
Sansje schreef:Loten ze echt of kijken ze naar wie de meeste kwalificaties heeft...
Ik weet namelijk niet of ik echt in aanmerking kom dan. Ik ben z2 met een winspunt geweest, maar dat was met mijn e-pony toen ik 13 was. Ik ben wel altijd blijven rijden, veel jonge paarden, maar heb na mijn 13e / 14e nooit meer gestart. Ben bang dat dat me parte gaat spelen. Ik ga wel weer starten met mijn paard maar die moet eerst nog even goed opgevoed worden. Wie weet of er dus geloot wordt of 'geloot'.
CGJ12 schreef:Volgens mij willen er een aantal IZ doen, terwijl ze nog GEEN 2 jaar de IL hebben gejureerd.........
Suzanne F. schreef:CGJ12 schreef:Volgens mij willen er een aantal IZ doen, terwijl ze nog GEEN 2 jaar de IL hebben gejureerd.........
Hmm bij mij hangt het erom, heb het in 2004 gehaald, haal denk ik niet de volle 2 jaar maar ik ga me toch opgeven, kan het altijd proberen. Ze schijnen zo´n tekort te hebben aan Z jury´s dus misschien heb ik mazzel.
Tequiro schreef:Ik weet dat iemand die bij de opgave nog net niet de 2 volle jaren had gejureerd, wel bij start cursus, maar die aanvraag werd afwezen.
Suzanne F. schreef:Tequiro schreef:Ik weet dat iemand die bij de opgave nog net niet de 2 volle jaren had gejureerd, wel bij start cursus, maar die aanvraag werd afwezen.
Ach wie niet waagt toch?
Ik probeer het gewoon en anders jammer.