Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
abcde schreef:... je mag tegenwoordig hier niet echt een topic openen want dan zeik je gelijk de juryleden op bokt af, die voelen zich erg snel persoonlijk aangevallen...

amondi schreef:![]()
Alles kan je kwijt in het vat van de jury's! Zelfs als je zelf fouten maakt door niet even na te tellen, gewoon topic openen dat de jury niet kan tellen! No problemos.
abcde schreef:je mag tegenwoordig hier niet echt een topic openen want dan zeik je gelijk de juryleden op bokt af, die voelen zich erg snel persoonlijk aangevallen, je stelt hier een vraag en daarop kunnen ze als ze zin hebben antwoord geven,of niet. maar als je gaat reageren zoals hier soms gedaan word snap ik niet helemaal!
Maar enfin, TS is weer iets wijzer geworden over de gang van zaken
TeeGee schreef:Erg slordig, maar de organisatie telt toch altijd de punten na voordat de coupons uitgegeven worden?

Kimberley84 schreef:Is waarschijnlijk uit de snelheid verkeerd opgeschreven, tja toch een grove fout, vooral omdat er meerdere waren waarbij de punten niet klopte. Ik tel mijn punten altijd direct na zodra ik mijn coupon heb, voor de prijsuitrijking kunnen er nog dingen veranderd worden, na niet meer.
daantjuhhh schreef:Kimberley84 schreef:Is waarschijnlijk uit de snelheid verkeerd opgeschreven, tja toch een grove fout, vooral omdat er meerdere waren waarbij de punten niet klopte. Ik tel mijn punten altijd direct na zodra ik mijn coupon heb, voor de prijsuitrijking kunnen er nog dingen veranderd worden, na niet meer.
Ik heb een keer mijn prijs de volgende dag opge-eist!!!
Kon prima.
Het was geen telfout op mijn coupon..
Maar de 3de prijs was 152 en ik had 153..
Mij waren ze gewoon vergeten (over het hoofd gezien)
Ben er de volgende dag langs geweest en kreeg mijn prijs alsnog.