Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sizzle schreef:Ik heb nog niemand over z'n paard gehoord.
Ik vind het jasje aan in vergelijking met die liters zweet die mijn paard voor mij moet verliezen maar een klein ongemak. Wij ruiters willen zonodig starten, niemand legt ons dat op, dan vind ik je aan de tenue regels houden heel normaal. Ik heb met schrijven wel eens naast een jury gezeten die niet lagere punten gaf voor zomertenue, maar wel een punt hoger aan mensen met jasje. Ik heb bovendien een wit paard, als ik dan ook wit ben, vind ik ons net een spook.
Citaat:Had die jury zelf zijn jasje nog wél aan, en de stropdas nog stijf gesloten?
Sizzle schreef:Citaat:Had die jury zelf zijn jasje nog wél aan, en de stropdas nog stijf gesloten?
Nee, bovendien stropdas nvt want het was een vrouw.![]()
Maar zonder gekkigheid, een jury zit een half dagdeel in het hok/auto, jij hoeft maar 2x 5 minuten je jasje aan.
sjakie schreef:Dressuur is soms meer een beauty contest dan gewoon fatsoenlijk rijden.
Melissamanda schreef:Gisteren was er bij ons op de vereniging ook wedstrijd de ochtend jury wilde absoluut niet hebben dat er in zomertenue werd gereden de schrijfster mochten ook geen korte zomerse truitjes aan. En toen hij klaar was zei hij ook nog de volgende keer wil ik ook dat de lezers normaal gekleed zijn en niet in korte truitjes. Gelukkig mocht ik 's middags starten en mocht ik wel in zomertenue.

CGJ12 schreef:Melissamanda schreef:Gisteren was er bij ons op de vereniging ook wedstrijd de ochtend jury wilde absoluut niet hebben dat er in zomertenue werd gereden de schrijfster mochten ook geen korte zomerse truitjes aan. En toen hij klaar was zei hij ook nog de volgende keer wil ik ook dat de lezers normaal gekleed zijn en niet in korte truitjes. Gelukkig mocht ik 's middags starten en mocht ik wel in zomertenue.
Pffffffffffff........... je maakt toch een geintje hoop ik........
Die man houdt dus niet van BrEaZeRSleTjUhS met naveltruitjes .......
Hoe heette die man dan?
Bas van der Vlies?
André Rouvoet?
Henk Binnendijk ?
Ik dacht dat die op zondag niet móchten jureren maar drie maal de dienst bijwoonden........
CGJ12 schreef:
Hoe heette die man dan?
Bas van der Vlies?
André Rouvoet?
Henk Binnendijk ?
Ik dacht dat die op zondag niet móchten jureren maar drie maal de dienst bijwoonden........
Citaat:heb nog niemand over z'n paard gehoord.
Ik vind het jasje aan in vergelijking met die liters zweet die mijn paard voor mij moet verliezen maar een klein ongemak.
GeJe schreef:even off-topic: soms is een beetje fatsoenlijke jury-outfit bij de dames ook wel ver te zoeken.
Melissamanda schreef:En toen hij klaar was zei hij ook nog de volgende keer wil ik ook dat de lezers normaal gekleed zijn en niet in korte truitjes.

kataklopje schreef:Vind je het zelf niet dat getailleerde donkere jasje zoveel charmanter afkleden dat het de moeite is om tien minuten af te zien?
kataklopje schreef:Blouses waar blubberige armen uitsteken, de broek die net dicht kan en de bh die duidelijk door het toch altijd iets doorschijnende blousje te zien is, inclusief vrolijk hopsende longinhoud, zeker als ze uitgestrekt worden over de middellijn... Welkom bij de wedstrijd in het zomertenue!
Vind je het zelf niet dat getailleerde donkere jasje zoveel charmanter afkleden dat het de moeite is om tien minuten af te zien?
Hoe kun je nou je mooie zwaarbevochten dressuurhoedje op hebben, je strop of plastron keurig gestrikt om je nek en daaronder de boel de boel laten? Hup, even diep zuchten, de linkerarm in het linkerarmsgat, dan de rechter en dan dat hele klamme wollen jasje dichtknopen, snel die proef rijden, jas los en weer ademhalen.
kom op, je kúnt het!
vind dat eigenlijk wel raar. Begrijp best dat het er wel netjes uit moet zien, maar waarom in vredesnaam dat jasje??? Het gaat er toch dat je een goed poefje rijdt? Dat jasje helpt je daar niet bij met deze temperaturen.
. Uums schreef:De jury was vandaag bij ons bijzonder meegaand: ik kreeg twee tienen voor de verzorging en ik reed in - keurig - zomertenue (en door omstandigheden met rubberen rijlaarzen).
2 x 10 voor verzorging
ranna schreef:Uums schreef:De jury was vandaag bij ons bijzonder meegaand: ik kreeg twee tienen voor de verzorging en ik reed in - keurig - zomertenue (en door omstandigheden met rubberen rijlaarzen).
2 x 10 voor verzorging
![]()
Wie is die jury, halleluja, ze zijn er dus. Jury's die durven te punten voor iets dat goed is en niet met een standaard 7 of 8 komen