Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GeJe schreef:
Bovenstaande mededeling is bedoelt als onzin en dient ook als zodanig opgevat te worden... aan mijn broek geen claim voor omkoping
GeJe schreef:Ik ga er van uit dat met "spetteren" een spectaculaire verrichting bedoelt en niet een omschrijving geeft van de bodemgesteldheid
amondi schreef:Maar als we komen, gaat die taart mee.
(groot)moeders home-made appeltaart... en ik ga niet delen met de jury op H

GeJe schreef:MISTRAL94 schreef:Geje: Als jij dan lekker in die warme auto zit met een dampend kopje koffie. Vind ik dat er wel een winstpunt vanaf kan als ik tijdens een gigantische hagelbui moet rijden. Je bent dan wel een doorzetter
Als jij zorgt voor die punt appeltaart erbij, lijkt me dat een goeie deal![]()
Bovenstaande mededeling is bedoelt als onzin en dient ook als zodanig opgevat te worden... aan mijn broek geen claim voor omkoping
Owh ja Amondi... van jou heb ik nog wel een appeltaartje tegoed, je kunt 'm in ieder geval afleveren op de FK
Ik wil je zelfs nog wel een hele appeltaart geven hoor
)
Ik had het goed volgehouden in de regen. Kreeg wel het commentaar dat zowel amazone als paard hun hoofd kantelde (Niet van de jury hoor;)) CarolineP schreef:Ik vind dat je het ook niet kunt maken om je af te melden omdat het slecht weer is. Dus dat zelf beslissen is zeer betrekkelijk.......
)
en als jury; tuurlijk ook ik hou er wel rekening mee, maar ben ook niet milder, wie besluit om te starten moet niet klagen (en ook niet na afloop de jury de schuld geven.... of nog erger het paard....)
oosterhoff schreef:Wat maakt het uit voor de organisatie dan? er wordt toch gewoon betaald!!
is iedereen blij toch?! rhijnauwen schreef:deelnemers mogen van mij gewoon op hun eigen tijd starten hoor, ik wacht liever tussendoor dan dat ik met kromme tenen zit te jureren! en ik denk dat de meeste juryleden er best begrip voor hebben dat je niet ineens een half uur eerder wilt starten omdat er mensen wegblijven (ook al staat het op de startlijst) als de organisatie de jury gewoon een extra kopje koffie aanbiedis iedereen blij toch?!
Anoniem schreef:Van jou soort zouden er meer moeten zijn
dank je!
)(ik start zelf ook, dat scheelt volgens mij wel, ik wil ook graag op mij eigen tijd starten en even de tijd krijgen om een rondje om de ring te rijden, etc.)Anoniem schreef:rhijnauwen schreef:deelnemers mogen van mij gewoon op hun eigen tijd starten hoor, ik wacht liever tussendoor dan dat ik met kromme tenen zit te jureren! en ik denk dat de meeste juryleden er best begrip voor hebben dat je niet ineens een half uur eerder wilt starten omdat er mensen wegblijven (ook al staat het op de startlijst) als de organisatie de jury gewoon een extra kopje koffie aanbiedis iedereen blij toch?!
Van jou soort zouden er meer moeten zijn
CGJ12 schreef:
******** meldt zich **********
amondi schreef:Nou nog inbouwen in de cursus tot ringmeester.....
) schieten ze meteen in de paniek, of wordt je erg raar aangekeken of streng toegesproken dat je toch gewoon echt NU moet starten....