Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistral schreef:...maar ik zal nooit de jury er op aan spreken of mopperen.
)Lies_Beuker schreef:de - open - ring uit om mijn auto heen,
judithh schreef:Lies_Beuker schreef:de - open - ring uit om mijn auto heen,
Niet dat ik een grote zeur ben tijdens wedstrijden, maar als je mijn dochter hiervoor uit had gesloten had ik ook in protest gegaan, bij een "open ring" heb je namelijk een -2 als een paard een gesloten ring uit gaat dan volgt pas uitsluiting....
en om even terug te komen op het aanspreken van de jury...ik jureer nu ruim 7 jaar en ik heb het nog geen enkele keer meegemaakt dat er een ruiter/amazone om tekst en uitleg naar mij toe is gekomen.
Wel moet ik bekennen dat ik meestal maar niet altijd een half uur blijf wachten na de prijsuitreiking, dit is meestal in de gevallen dat de prijsuitreiking bv pas na een uur plaats gaat vinden...ik heb ook thuis mijn verplichtingen.
innik schreef:-2 -4 Uitsluiting
Valiant schreef:ja, idd, het is gewoon, Sorry, zo is de jury.
elke jury jureerd anders....
innik schreef:Dan had je geen jury moeten worden?
Als iedereen zo zou denken kan jij geen wedstrijden rijden!
Ik wil alleen maar zeggen dat je het best een keer niet eens kan zijn met de jury, maar dan niet moet vergeten dat ze daar niet voor een topsalaris zitten en dan ook geen zin meer hebben om naar het gezever van sommige ruiters te moeten luisteren, die ook echt slecht gereden hebben en menen dat ze toch een winstpunt verdiend hebben.....
!!! innik schreef:een goede jury durft te punten, dan ga je met een coupon naar huis waar 2en maar ook 9ens op staan.