Erg consuquent! Het is zo en niet anders!
Nou ja dat is ook wel het beste!
Daarom bevalt het me ook zo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarom bevalt het me ook zo!

SuMí schreef:Remy Kulik; ziet en bevestigd eigenlijk vrijwel alles wat minder goed/goed gaat en legt altijd goed uit waarom hij iets als aoplossing aanreikt en waarom juist dat zou moeten werken...en wat er loos is als het niet werkt!
Gulpje schreef:Ik les al ruim een jaar bij Peter Kissen, de partner van Arie Schram.
Fleurtje100 schreef:Gulpje schreef:Ik les al ruim een jaar bij Peter Kissen, de partner van Arie Schram.
Ga jij dan bij hun thuis in Laren lessen? Vriendin van mij lest bij Arie met een arabier. Ben weleens meegeweest, vind de lessen goed, alleen de bak nogal klein om met een groot paard alles in te doen. Een van onze hondjes komt ook bij hun vandaan, superleuke hondjes.

)
Ze legt alles heel goed uit en ook alles buiten het rijden verteld ze als ik vragen ofzo heb. Ze komt ALTIJD en als ik wil kan ik gewoon springles krijgen enzo of buitenrijles

Hoop nog lang les van haar te hebben want het gaat super samen! sjaantje schreef:Ik les al bijna 5 jaar bij Linda Verwaal (GP amazone).

. Mijn moeder weet gewoon heel veel. Bij haar staat het paard op de eerste plek. Die moet met respect behandeld worden. Ook drilt ze me als ik iets niet goed doe. Soms erg hinderlijk, maar als ik rijd zonder les, hoor ik mijn moeder nog praten. Handen lager! Benen stil! haha vind ik wel fijn.