Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
komma schreef:Judithh je hoeft je niet meer te ergeren aan de voorlezers die tips en commentaar tijdens de proef geven. Dit valt onder hulp van derden tijdens de proef....dus je hebt reden om de combinatie uit te sluiten. Als je dit 1 of 2 keer doet is en blijft dit bekend op veel wedstrijden en je zult er geen last meer van hebben. Spreek uit ervaring. Het 1 keer op de kampioenschappen een deelnemer uitgesloten omdat de voorlezer meer aan het lesgeven was dan aan het voorlezen. Ok, ik zal dan wel een k..jury zijn, maar regels zijn regels.
Anoeska27 schreef:
Zo heb ik een keer gelachen toen ik in Utrecht aan het jureren was. Ik had mijn moeder bij me om te schrijven en een deelnemer dacht kennelijk dat zij de jury was. Dat meiske bleef stug groeten en ik groette netjes terug. Bij de 3e keer heb ik maar aan mijn moeder gevraagd of zij even met haar hoofd wilde knikken, dan konden we eindelijk verder...
Suzanne F. schreef:Of secretariaten die zelf al op de routeplanner berekend hebben hoeveel km het was van jouw huis naar de wedstrijd en je op de cent toe uitbetalen, ook als het zondagavond 22.00 uur is.
En ruiters die je na de prijsuitreiking boos aan zitten te kijken maar niet naar je toe komen.
missmuts schreef:Herken je het, Gulpje?![]()
)
Scum schreef:
Het schijnt tegenwoordig wel steeds meer in de mode te komen dat ruiters zich niet aanmelden. Als je een ring hebt van 25 dan vallen er meestal 1 of meerdere ruiters uit. Ik kan echt niet de naam van de ruiter ruiken, dus ik vind het wel normaal dat je je naam even komt zeggen.
window schreef:
Zo heb ik een keer gelachen toen ik in Utrecht aan het jureren was. Ik had mijn moeder bij me om te schrijven en een deelnemer dacht kennelijk dat zij de jury was. Dat meiske bleef stug groeten en ik groette netjes terug. Bij de 3e keer heb ik maar aan mijn moeder gevraagd of zij even met haar hoofd wilde knikken, dan konden we eindelijk verder...

Fitzroy schreef:En ouders die hun ongenoegen over de beoordeling kenbaar maken bij het secretariaat terwijl je er als jury naast zit![]()
Wees dan eerlijk en stap op de jury af!
Het enige wat ik dan nog weet is of hij/zij grijs was of niet
Fitzroy schreef:En ouders die hun ongenoegen over de beoordeling kenbaar maken bij het secretariaat terwijl je er als jury naast zit![]()
Wees dan eerlijk en stap op de jury af!
Needje schreef:Om even terug te komen op de routeplanner... Toevallig hebben ze bij onze vereniging juist dit jaar besloten om dat dus te gaan doen. Omdat dan het jurygeld ruim van te voren in enveloppen gedaan kan worden, en je niet op de wedstrijd zelf loopt te klooien.
Waar moeten ze op letten dan? Zodat t wat minder ergelijk is?
GeJe schreef:Ik maak me daar niet druk om, die paar kilometers meer of minder door het gebruik van een routeplanner. Zouden er juryleden zijn die er standaard een kilometertje of 10 bovenop zetten dan?
) CGJ12 schreef:GeJe schreef:Ik maak me daar niet druk om, die paar kilometers meer of minder door het gebruik van een routeplanner. Zouden er juryleden zijn die er standaard een kilometertje of 10 bovenop zetten dan?
Ik rijd altijd de "gemakkelijkste route"........... dat is NIET altijd de "kortste route" .........