na een paar keer zal ze het wel snappen en op tijd komen, snapt ze het niet => dan heb jij tenminste een goede les
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KiWiKo schreef:Ik ben daar heel makkelijk in hoor![]()
![]()
ik begin gewoon de les en als zij te laat is, jammer voor haar.
Loopt ze te trutten dan waarschuw ik een keer en daarna kan ze de les verlaten![]()
![]()
Heb ik geen zin an
nielsd schreef:Maar waarvoor zit ze op paardrijden als ze het niet leuk? wordt ze gedwongen?

nielsd schreef:sorry hoor, maar als een paardrijleraar dus iets wat ik in mijn vrije tijd doe (en dus in mijn gevalmijn ouders geld betalen anders die gene zelf) heb ik geen zin om efgezeken te worden door een leraar.
Dan zou ik echt direct naar een andere leraar gaan.
.
.
. Tuurlijk is het irritant dat ze dat probeert te overschreeuwen maar waarschijnlijk kijkt ze ook nog eens huizenhoog tegen je op omdat jij in haar ogen heel volwassen bent en heel goed kan paardrijden (al doet ze misschien arrogant om haar onzekerheid te verbergen).
.
en als het nog niet werkt de waarschuwing dat ze er anders niet meer inkomt.
En als ze het dan goed doet dat ook zeggen (zie je nou wel, hartstikke goed, dat kun je voortaan zelf).
Cassidy schreef:Ik vraag me af of dit geen geval van ADHD is. Moeite met concentreren, overal mee bemoeien, van hot naar her lopen te rennen maar d'r eigen taken niet gedaan krijgen.
Voordat ik zou proberen om haar ter orde te roepen zou ik een gesprek aangaan met de ouders. Iedereen heeft het hier over pubergedrag, misschien is er wel iets anders aan de hand.
Ilindra schreef:Denk aan mijn eigen ponytijd:
Niet op tijd = niet mee rijden.
Instructeur tegenspreken in de les = les verlaten
Zomaar "iets" anders doen = les verlaten
Beetje dicipline is nooit weg, de les draait niet alleen om haar maar ook om de anderen lesklantjes en dat mag ze best beseffen.
Ze komt om iets te leren en als ze dat blijkbaar niet op kan brengen moet ze maar wat anders gaan doen......