Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amondi schreef:Ik ben dan ook geen jury! Maar ik vond het telgang....
een hele taktmatige tweetakt.... Wel mooi maar niet goed.
CGJ12 schreef:amondi schreef:Ik ben dan ook geen jury! Maar ik vond het telgang....
een hele taktmatige tweetakt
.... Wel mooi maar niet goed.
Je bent toch niet blind???
Een stap is NOOIT zuiver tweetakt. Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Deze heeft een kleine afwijking aan de zuiverheid (plaatst het voorbeen net iets te snel weg). Een zuivere telgang is iets TOTAAL anders.
CGJ12 schreef:@ amondi
Ik ben halverwege GESTOPT met het lezen van jou lijstje..........
Als ik het goed zie geef jij een 6 en een 5 op het wijken.........
Daar waar ik een 9 en een 8 geef...........
Je bent nu als een BAKSTEEN gezakt........
Dergelijke paarden horen in het L niet thuis. Paarden die zo gemakklijk door die zijgangen scharen moeten morgen nog in het M (minimaal)
(En dat terwijl IK gezien wordt als "streng".)
Waar gaan héén......... wáár gaan we heen...........
Lielle schreef:eens, ah voor in de inzet is garantie voor maximaal een 5.
Lielle schreef:CGJ, gezien de verslagen van de jurybijscholingen hier maak ik me weinig illusies over de jurybeoordeling na 1 april (of in mijn geval al na 12 maart).
Lielle schreef:nee hoor, mijn favoriete jurylid hier rijdt zelf Z.
amondi schreef:CGJ for president!!! Veel plezier op de bijscholing vanavond!
GeJe schreef:Ik krijg dus de vers gebakken appeltaart als eerste in dit topic...
Vond het een mooie proef. Zoiets kom je weinig tegen in het echt. Wel soms wat lichte aanleuningsfoutjes en een wat naar links neigend hoofd.
Heb nog geen bijscholing gehad (vanavond) dus benader de proef zoals ik 'm volgens mijn normale standaard zou doen...
En... nu jullie
amondi schreef:GeJe schreef:Ik krijg dus de vers gebakken appeltaart als eerste in dit topic...
Vond het een mooie proef. Zoiets kom je weinig tegen in het echt. Wel soms wat lichte aanleuningsfoutjes en een wat naar links neigend hoofd.
Heb nog geen bijscholing gehad (vanavond) dus benader de proef zoals ik 'm volgens mijn normale standaard zou doen...
En... nu jullie
Scum schreef:Voor de gangen zitten jullie iig te hoog.
CGJ12 schreef:GeJe, je bent veels te streng jongen.
Ik had jouw punten nog niet gezien, maar je zit consequent een punt lager.........
Ik kan me wel begrijpen dat mensen bij jou commentaar komen ophalen later, en dan tegen je zeggen:
"Dit is L meneer, geen Z ! "![]()
GeJe schreef:
Wanneer bij jou dan een cijfer 8 of hoger voor de houding en zit van de ruiter?