Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
chelsea82 schreef:Goed is goed en slecht is slecht.Dus ik geef rustig een 2 maar ik geef ook een 9.
Bar schreef:chelsea82 schreef:Goed is goed en slecht is slecht.Dus ik geef rustig een 2 maar ik geef ook een 9.
Kijk, daar hou ik van! Jury's die omlaag EN omhoog durven te jureren

Scum schreef:
Dan moet het wel nut hebben. Meestal worden tweeen en negens niet gereden
En je kunt niet breed gaan punten alleen maar omdat ruiters daarvan houden

) paard met 4 benen de lucht in, meter naar voor, 4 meter opzij en van schrik vol in de rem. Daarna wel netjes naar galop --> 5
Noukie schreef:of deze: aanspringen linker galop tussen K en A (L1)
beenhulp (iets fris paard) paard met 4 benen de lucht in, meter naar voor, 4 meter opzij en van schrik vol in de rem. Daarna wel netjes naar galop --> 5
ehm... naar mijn idee was dat hooguit een 3
Bar schreef:chelsea82 schreef:Goed is goed en slecht is slecht.Dus ik geef rustig een 2 maar ik geef ook een 9.
Kijk, daar hou ik van! Jury's die omlaag EN omhoog durven te jureren

GeJe schreef:Natuurlijk zijn er veel "neutraal puntende jury's" ... maar vergeet niet (het is hier ook wel genoemd volgens mij) dat een groot gedeelte van de proeven ook "neutraal" zijn... Je wil dan wel 8-en, en 9-ens kwijt.. maar wáár dan?
En meestal krijg ik daar een 8 voor. Heb ook regelmatig 8en voor staponderdelen en in vrije stap de rijbaan verlaten
quote]
Da's dan balen voor je dat dit onderdeel is geschrapt in de nieuwe proeven....
Wordt wel weer extra trainen
Sorry hoor, maar had hier toch wel een 1 of een 2 verwacht.