jury aan de telefoon tijdens proef

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: jury aan de telefoon tijdens proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:52

Not done.

Heel soms lees ik nog wel ff snel sms-je... Maar bellen nooit, dat kan ook echt niet.

En ja ook ik mis wel eens wat, iets wat ik niet gezien heb. Ik vraag ook weleens aan mn schrijfster hoe het eruit zag, ja sorry, ben ook maar een mens.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:41

Suzanne F. schreef:
Not done.
Heel soms lees ik nog wel ff snel sms-je...

Da's nóg erger..........

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:22

Ach dat duurt even lang als een keer niezen met je ogen dicht.

wendely

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:38

Dat vind ik dus écht niet kunnen hoor.. je bent een proef aan het jureren en kan niet tegleijk bellen! Het is mij idd ook wel eens opgevallen dat jury's gewoonweg niet opletten en misschien 5 keer kijken de gehele proef lang.
Heb ook een keer gehad bij het schrijven dat de jury gewoon niet oplette. Ze ging allemaal dingen aan mij vragen over mijn paard enz.. Toen heb ik ook gezegd: Misschien beetje asociaal om te zeggen maar zul je niet eens op die proeven gaan letten?

Ja sorry maar zou het zelf ook niet leuk vinden als ik daar had gereden.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 08:50

Haha..ja hoor..wel een rare actie..gewoon gaan bellen Neej vind het ook niet kunnen eigenlijk. Ik zou na m'n proef even naar het desbetreffende jurylid zijn toegestapt denk ik....had ik gevraagd wat ie van de proef vond ofzow...
Neej..vind dit echt niet kunnen!

edit: domme typfouten

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 08:58

Ik moest eerst schrijven ,op een officele(oei wat een foute taal )wetstrijd.
Was in de klasse m2 en hij zij zo tegen mij,geef maar een punt.
Ik zo menneer ,ik zou niet weten wat.
Hij was zo doof als wat.
Dus ik moest zo een paar halve proeven jureeren ,heb dat doorgegeven .

Gelukig heb ik maar geen ovoldoendes gegeven ,maar dat was niet leuk.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 09:01

Mootje schreef:
Ik moest eerst schrijven ,op een officele(oei wat een foute taal )wetstrijd.
Was in de klasse m2 en hij zij zo tegen mij,geef maar een punt.
Ik zo menneer ,ik zou niet weten wat.
Hij was zo doof als wat.
Dus ik moest zo een paar halve proeven jureeren ,heb dat doorgegeven .

Gelukig heb ik maar geen ovoldoendes gegeven ,maar dat was niet leuk.

Moest jij als bijschrijfster jureren ? Sommige jury's

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 09:45

was ook nog mijn 1e schrijven.
Ik schrijf niet meer bij die jury.
was toen net 11.

aerdenhout1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 10:01

Net elf en dan al schrijven bij de M proeven?Vind ik knap dat je dan al de woorden die daar in voorkomen al goed weet op te schrijven.Om even terug te komen op de vraag of er mag worden getelefooneerd onder een proef......nou nee natuurlijk niet.Maar zoals ook al door suzanne F. wordt gezegd de jury is ook maar een mens,en als je op een dag zo'n 40 of meer combinaties moet jureren ,ja dan mis je wel eens wat.

FrankavdT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:25

Jeetje, dat ze dan ook nog opnemen tijdens het bellen, ze komen toch om te jureren? Dat ze dan tussen 2 proeven door even terugbellen ofzo, maar je gaat toch niet opnemen tijdens iemand zijn proef? Dat je als jurylid zijnde soms wat mist ok, maar toch niet doordat zoiemand zit te bellen?

marle_sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:26

nee dat slaat echt helemaal nergens op :S

FrankavdT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:30

Hihi, moet nu ff denken aan wat ik ooit gezien heb...

Een kind kwam met haar pony netjes binnengereden, groet netjes en rijdt aan. Het jurylid in het juryhokje wilde een sigaret opsteken, maar hij liet zijn lucifer vallen. Hij kroop zowat onder de stoel om die lucifer te zoeken. HIj kreeg hem niet gevonden, dus moest die schrijfster hem zoeken. Dus toen zaten ze voort samen onder die stoel te zoeken. Het leek net of er niemand zat te jureren want je zag niemand meer zitten! Toen ze uiteindelijk al in de galop zat, had de schrijfster de lucifer gevonden en kon die vent zijn sigaretje opsteken. Die schrijfster heeft alleen nog maar liggen pennen tot aan het eind, die moest nog ff 20 onderdelen ofzo invullen!

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:07

dus voortaan moet er op een pakje sigaretten ook komen te staan.. .. roken schaadt het goed kunnen beoordelen van een dressuurproef

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:06

Wat achterlijk zeg! Zoiets vind ik écht niet kunnen. Je hebt ook wel eens van die jury's die niet terug groeten als je netjes groet. Dat vind ik ook zo erg. Net alsof ze op je neerkijken.

Ik heb al eens gehad dat tijdens de selectiewedstrijd voor de FK een jurylid steeds toevallen had. Er waren een stuk of wat die overnieuw moesten beginnen omdat hij dan net weer een toeval had gehad en de helft had gemist. Tsja, blijf dan thuis...

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:13

Doet me denken aan een proef een aantal jaar geleden. Ik reed toen nog op een C pony B dressuur en was bijna 11 jaar.

Jury gaf het sein dat ik mocht beginnen. Ik wend bij A af en zie de jury nog vrolijk communiceren met iemand die een stuk naast de auto stond. Jury heeft het gehele eerste onderdeel niet zien. De jury bleef de gehele proef praten met de persoon en stak ondertussen nog een sigaar aan en dat soort dingen. Af en toe werdt er eens opgelet.

Na de proef kwam ik bij de auto en de jury vertelde dat mijn binnenkomen, halthouden en groeten wel wat beter mochten. Verder moest de gehele proef meer verzameld, meer het achterbeen eronder en moest er oprichting getoond worden.

Ik wist helemaal niet waar die jury het over had.

Zulke jury's neem ik dan ook niet serieus. In een B - C proef over verzameling beginnen terwijl je de halve proef gezien hebt...
Ik heb me er verder niet meer druk over gemaakt. Ik kreeg nog 157 punten dus een winstpunt.

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:57

Mocht ik door hebben tijdens een wedstrijd dat de jury aan het bellen is/sms-en of zo'n geintje van een lucifer zoeken zou ik gewoon stoppen en stil gaan staan en verder rijden als er weer opgelet zou worden.

Gelukkig heb ik het nog nooit gezien/meegemaakt, maar vind het behoorlijk asociaal

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:40

Ik zou ook stoppen en vragen of ik misschien even telefonisch door moet geven hoe ik heb gereden...