Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Alanta schreef:Bij de Friese kregen we allebei een doos Ferrero Rocher (schrijf ik dat goed) met een kaartje eraan: bedankt voor uw medewerking!
Het is ook best moeilijk om wat te verzinnen, wij hebben ook weer de nodige wedstrijden voor de boeg, dus kom maar op met ideeen.
) amondi schreef:In Sneek zeker? Daar zit een hele goede indo!

) GeJe schreef:Ja, zo'n ei heb ik ook 'ns gehad... die dan ook weer gevuld was met kleine eitjes... of draaf ik nu door? Zou alleen niet weten waar?
Alanta schreef:Enne, Karin, dat viel mij ook op met de Drentse, je kreeg een envelopje in handen gedouwd en dat was het, viel me wat tegen.
Angelo schreef:Helemaal banketstaaf vind ik het als ik een envelop en een presentje krijg en mijn schrijfster erbij staat te kijken. (geef haar dan meestal mijn presentje.....).
maar dat terzijde...). Heb de catering wel een luxer meegemaakt, maar had absoluut geen klagen.
viel je toen met die hitte niet van je stoel oversized??
GeJe schreef:Het gaat om het gebaar, maar een vereniging die iets origineels weet te verzinnen blijft beter in het geheugen hangen... altijd goed voor wanneer ze weer bellen/mailen.
haan schreef:
Angelo schreef:Daar stond dan die lekkere mosterdsoep tegenover moet je maar rekenen.
GeJe schreef:Nee hoor, verwachten niet.. maar vind het altijd wel erg leuk als er aan gedacht wordt.
gijs schreef:maar het allerleukste vind ik toch als ze je terugvragen en zeggen dat ze zo ontzettend tevreden en blij met je waren,
want daar doe je het tenslotte voor
Chatelaine schreef:*Bedankt zich dat ze zelf nog wat voor de jury aanstaande zaterdag moet halen*Dus kom maar op met een leuk idee