Eerst vragen om te jureren en dan afzeggen want te duur.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:26

Niks meer te jureren? Lijkt me sterk en mensen betalen het inschrijfgeld grif hoor.
Ik vind 12,50 dagdeelvergoeding echt veel te laag. Dat is 1, 5 combinatie inschrijfgeld, dan hebben verenigingen het er al uit.

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 16:39

Bij de FNRS krijg je 15,00 euro dus misschien kun je beter FNRS jury worden als je het om het geld gaat.
Maar het blijft een hobby tegen onkostenvergoeding en hobbys kosten geld en leveren niets op alleen plezier en dat is niet in geld uit te drukken. Kijk mensen met eigen paarden hebben misschien meer geld in hun portomonee en kunnen ook langer losrijden. Manege mensen krijgen als ze geluk hebben 15 minuten losrijtijd en dan 7 min. hun proef en zijn dan ook vaak 10 euro lichter noem dat maar niet duur Als jij dan als jury meer wil verdienen moet dat startgeld weer omhoog.

Foogul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 16:51

GeJe schreef:
Geef mij maar de verenigingen die gewoon na afloop een envelop met geld klaar hebben en je ook nog een
presentje

meegeven.

GeJe schreef:
f heel wat anders over die cadeautjes.... waarom altijd zo a-orgineel? Een pakje
merci

, een fles rode wijn....

Oh jee, mag de RJVA nog wel ff gaan denk-tanken voor komend weekend

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 17:11

Foogul schreef:

Kortingsbon voor www.tuchtcollegeadvokaat.nl valt vast in de smaak..........

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 17:17

Flurk schreef:
Bij de FNRS krijg je 15,00 euro dus misschien kun je beter FNRS jury worden als je het om het geld gaat.
Maar het blijft een hobby tegen onkostenvergoeding en hobbys kosten geld en leveren niets op alleen plezier en dat is niet in geld uit te drukken. Kijk mensen met eigen paarden hebben misschien meer geld in hun portomonee en kunnen ook langer losrijden. Manege mensen krijgen als ze geluk hebben 15 minuten losrijtijd en dan 7 min. hun proef en zijn dan ook vaak 10 euro lichter noem dat maar niet duur Als jij dan als jury meer wil verdienen moet dat startgeld weer omhoog.

Ik heb het niet over FNRS jury's en als het me om het geld zou gaan dan was ik er allang mee gestopt. In de reguliere wedstrijdsport gaat zoveel geld om en mensen betalen het grif, ze blijven echt wel starten.

Maar ik zal je even een rekensommetje geven: ik ben alleen al 90 euro per jaar kwijt om uberhaupt te mogen jureren nl. lidmaatschap vereniging + KNHS. Vervolgens komt daar nog eens je jury-opleiding bij die je ook zelf moet betalen, dat is ook nog eens 175 euro of zo. Die moet je ook nog eens 'terug verdienen'.
Kortom, er gaat gewoon geld bij.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:34

Fitzroy schreef:
Maar ik zal je even een rekensommetje geven: ik ben alleen al 90 euro per jaar kwijt om uberhaupt te mogen jureren nl. lidmaatschap vereniging + KNHS. Vervolgens komt daar nog eens je jury-opleiding bij die je ook zelf moet betalen, dat is ook nog eens 175 euro of zo.
Die moet je ook nog eens 'terug verdienen'

.
Kortom, er gaat gewoon geld bij.

Dat doe je ook helemaal verkeerd..............
Groot papier op je linker-achterzijruit met de tekst:

Uw vrijwillige bijdrage kunt u storten op:
rekening xxxx.xx.xxx tnv Fitzroy
o.v.v. naam en combinatienummer.

Bedragen <50 euro gaarne à contant binnen een half uur na afloop van de rubriek.

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:46

Of wat dacht je van: voor winstpunten, bel 06-XXXXXXXXX! Uw bijdrage is belangrijk

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:49

Fitzroy schreef:
Of wat dacht je van: voor winstpunten, bel 06-XXXXXXXXX! Uw bijdrage is belangrijk

Is het jouw nooit opgevallen dat de meeste IZ-jury's in een bovenmodale "Duitser" rijden of PC-Hoofttractor?
Dat komt niet door die dagvergoeding......

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 10:41

CGJ12 schreef:
Foogul schreef:

Kortingsbon voor
www.tuchtcollegeadvokaat.nl
valt vast in de smaak..........

met jou kun je echt lachen... maar die heb ik niet nodig hoor