@ loesje: die punt interseert me niet, gaat om "gelijke behandeling" en gezien mn paard niet voor zichzelg op kan komen... nee gaat mij er gewoon om, van waar slaat dit verschil op, ik ben langer bezig en krijg lagere punten
Ik heb eeb keer bij een wedstrijd 2 proeven gereden met mijn schimmel beide met dezelfde jury.proef 1 kreeg ik een 6 en de 2e proef een 5. tijdens mijn eerste proef zat de hengstevlecht niet echt netjes meer dus heb ik zeze overnieuw gemaakt voor mijn 2e proef en dan haal je een 5! baalde hier flink van heb na die wedstrijd de manen van mn arabiertje getrokken zodat er knotjes inkunnen en ik rij nu met een zwart dekje.zodat mn schimmeltje er niet gelig uitziet.en moet zeggen heb nu een 7 of 8 voor de verzorging en nooit meer lager gereden
blijft vaag, maar ik zit nu heel erg te overwegen om meer te springen en zo af en toe dr. na mn eerste springwedstrijd die zeer goed is bevallen (en gegaan), heb je teminste nit dat gedoe.....
Ik heb regelmatig moeten schrijven zowel op officiële wedstrijden als onderlinge.. Maar er wordt niet echt gekeken naar het geheel. De jury's waarbij ik heb geschreven was het allemaal gewoon een standaard 7 of 8 voor de verzorging..