Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(petje af)
gabyfedde schreef:Maar als jij bv met een veel te dikke of harige tinker/fjord/fries/haflinger aankomt of gewoon 1 die rijtechnisch niet goed voor elkaar is dan haal je inderdaad geen punten.
gabyfedde schreef:Het ligt er ook aan in wat voor conditie je paard is.
Baggio ziet er super uit en heeft een prachtige uitstraling, die zal echt niet snel benadeeld komen. Maar als jij bv met een veel te dikke of harige tinker/fjord/fries/haflinger aankomt of gewoon 1 die rijtechnisch niet goed voor elkaar is dan haal je inderdaad geen punten. Veel te vaak wordt meteen naar de jury gewezen, soms terecht maar meestal is er ook echt een goede reden.
Arthorius schreef:Ik heb in het verleden bij Saskia Meinema gelesd, een vrouw wat haar
friesehengsten Grand-Prix St.George rijdt.
Zij geeft meerdere koudbloeden les, en kijkt niet naar het ras, maar wat het paard in zijn mars heeft, en dat brengt zij naar voren.

Arthorius schreef:Ik ken jou wel Evy, want ook ik woon in Warmenhuizen.
Zo te lezen gaat het heel goed met jou en Odin.
Mijn complimenten.
Gr.Arthorius alias Michele en Amoretto
).Het telefoonnummer bleek niet meer te kloppen toen ze laatst probeerde te bellen. Dus mocht iemand weten waar Kjelle nu staat? Tips zijn welkom.