En zoals gezegd, vind het verzet plaats in een grijze zone, dan telt dit alleen mee in de laatste cijfers.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cinzano schreef:
Wel jammer dat er nu zo weinig juryleden reageren.
Lielle schreef:Dat heb ik dus anders geleerd vroeger. Er werd toen gezegd dat ook een grijze zone geen vrijbrief was. Ach, voortschrijdend inzicht.
Fitzroy schreef:Naar mijn mening niet want dan is je paard niet goed aan de hulpen. Hij zou nl. helemaal niet in verzet moeten komen, ook niet aan het begin van de korte zijde.
Marije1984 schreef:Fitzroy schreef:Naar mijn mening niet want dan is je paard niet goed aan de hulpen. Hij zou nl. helemaal niet in verzet moeten komen, ook niet aan het begin van de korte zijde.
Ben ik het niet mee eens. Als je een jong paard hebt en die ziet wat (verzet) en je corrigeerd dat is er niks aan de hand en heeft ook helemaal niks met wel of niet aan de hulpen staan maar aan de ervaring van het paard.
Marije1984 schreef:
Ben ik het niet mee eens. Als je een jong paard hebt en die ziet wat (verzet) en je corrigeerd dat is er niks aan de hand en heeft ook helemaal niks met wel of niet aan de hulpen staan maar aan de ervaring van het paard.
Fitzroy schreef:Marije1984 schreef:
Hoe kom je erbij dat er dan niets aan de hand is? Verzet is verzet of ze nu 3 of 16 zijn. Ik kijk echt niet naar leeftijden/afstammingen of whatever. Ik vind dat altijd zo krom: het is een jong paard en daar moet een jury maar rekening mee houden![]()
Gewoon accepteren dat je met je jonge paard in het begin misschien geen punten rijdt door gebrek aan ervaring.