?daffodil:
ik wil juist wel meer doen want wil ook hoger kunnen les geven dan de B-L

Ach ik heb tenslotte nog een paar jaar..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
, maar na een paar dagen heb je daar over het algemeen echt geen last meer van hoor.
Purtje schreef:ik heb alleen maar goede ervaringen over gehouden aan mijn cursus. Ik had niet mijn eigen paarden meegenomen maar een paard van een vriendin van mij wat ik ook regelmatig rij voor haar. Het is een sensibele merrie die er eigenlijk alleen maar beter van is geworden. FIjner in de omgang en braver met andere mensen op haar rug. Ze vond het vaak eng als een onbekende opstapte en wilde wel een gaan rennen. Maaar op cursus was ze echt super braaf. Bij ons werden de paarden met veel rust en respect behandeled.
En ik kan alleen maar een oordeel vormen over mijn cursusleider. Maar hij heeft ons zeer goed begleid met het wisselen en elk paard had zijn eigen ruiter en hooguit twee andere ruitersmeestal maar een andere ruiter. En dan werden ze ook nog eens heel goed in de gate gehouden door mijn cursusleider.
SOmmige reacties hier vind ik wel wat overdreven hoor.
Purtje schreef:ik heb alleen maar goede ervaringen over gehouden aan mijn cursus. Ik had niet mijn eigen paarden meegenomen maar een paard van een vriendin van mij wat ik ook regelmatig rij voor haar. Het is een sensibele merrie die er eigenlijk alleen maar beter van is geworden. FIjner in de omgang en braver met andere mensen op haar rug. Ze vond het vaak eng als een onbekende opstapte en wilde wel een gaan rennen. Maaar op cursus was ze echt super braaf. Bij ons werden de paarden met veel rust en respect behandeled.
En ik kan alleen maar een oordeel vormen over mijn cursusleider. Maar hij heeft ons zeer goed begleid met het wisselen en elk paard had zijn eigen ruiter en hooguit twee andere ruitersmeestal maar een andere ruiter. En dan werden ze ook nog eens heel goed in de gate gehouden door mijn cursusleider.
Purtje schreef:dat zou ik ook niet doen maar in dat geval had ik nog wel even een hartig woordje met de cursusleider gewisseld
Barbara_m schreef:Purtje schreef:ik heb alleen maar goede ervaringen over gehouden aan mijn cursus. Ik had niet mijn eigen paarden meegenomen maar een paard van een vriendin van mij wat ik ook regelmatig rij voor haar. Het is een sensibele merrie die er eigenlijk alleen maar beter van is geworden. FIjner in de omgang en braver met andere mensen op haar rug. Ze vond het vaak eng als een onbekende opstapte en wilde wel een gaan rennen. Maaar op cursus was ze echt super braaf. Bij ons werden de paarden met veel rust en respect behandeled.
Zat jij ook bij Jeffrey Heijstek?